تبیان، دستیار زندگی
در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خانگی برابر ملوان تن به شکست تلخی داد، هواداران این تیم با شعار علیه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرخپوشان: کاشانی باید برگردد

حبیب کاشانی، افشین قطبی

در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خانگی برابر ملوان تن به شکست تلخی داد، هواداران این تیم با شعار علیه مدیر عامل و سرمربی این تیم خواستار جدایی آنها از باشگاه و بازگشت حبیب کاشانی و افشین قطبی به این تیم شدند.

به نقل از مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندرانزلی عصر روز سه شنبه در حالی با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید که تماشاگران این تیم علیه کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان این تیم شعار دادند.

حاشیه های این دیدار را در زیر می خوانید:

* بعد از گل اول ملوان تعدادی از تماشاگران پرسپولیس علیه احمدزاده و کادر فنی ملوان فحاشی کردند که با اعتراض نیمکت نشینان ملوان و همکاری نیروی انتظامی، این شعارها خاتمه یافت.

* تماشاگران پرسپولیس پس از گل های ملوان، خصوصا گل دوم این تیم، علیه داریوش مصطفوی مدیر عامل و افشین پیروانی سرمربی این تیم شعار دادند و خواستار کنار گذاشته شدن آنها از باشگاه و تیم پرسپولیس شدند. ضمن اینکه آنها در شعارهای خود از حبیب کاشانی و افشین قطبی حمایت کردند و خواستار بازگشت آنها به این تیم شدند.

* از بین بازیکنانی که نامشان در فهرست 18 نفره پرسپولیس وجود نداشت، تنها علی کریمی و مهدی واعظی در ورزشگاه نبودند ولی سایر بازیکنان این تیم از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا کردند.

* پس از گل دوم ملوان، تماشاگران تیم پرسپولیس ضمن بی تعصب شمردن بازیکنان خود، بازیکنان ملوان را تشویق کردند و تعدادی از آنها پس از گل دوم پرسپولیس به نشانه اعتراض ورزشگاه آزادی را ترک کردند.