تبیان، دستیار زندگی
ام . وحیدجان ! رسیدن به خیر ... متشكرم ، من هم از شما و مردم ایران تشكر می كنم كه حضور من در تیم ملی را مهم می دانستند. چرا در مورد حضورت در تهران خبرهای ضد و نقیضی به گوش می رسید؟ من گفته های دیگران كاری ندارم . در اولین فرص...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاشمیان : برای كمك به تیم ملی آمده ام .


وحیدجان ! رسیدن به خیر ...

متشكرم ، من هم از شما و مردم ایران تشكر می كنم كه حضور من در تیم ملی را مهم می دانستند.

چرا در مورد حضورت در تهران خبرهای ضد و نقیضی به گوش می رسید؟

من گفته های دیگران كاری ندارم . در اولین فرصت كه توانستم در تهران حاضر شدم و از فردا ( امروز) هم تمریناتم را با تیم ملی آغاز می كنم.

از نظر بدنی آماده ای ؟

اگر آماده نبودم كه به تهران نمی آمدم . من برای بازی در تیم ملی آماده ام و برای مفید واقع شدن برای این تیم در تهران حاضر شده ام.

اگر بایرن مونیخ این هفته بازی داشت احتمال حضورت در تهران چقدر بود ؟

حالا خدا را شكر كه این هفته بازی نداریم و من توانستم به تیم ملی بپیوندم. خوشبختانه این هفته تمام بازی های بوندس لیگا تعطیل است و ملی پوشان این لیگ به تیم های خود پیوسته اند. بایرن مونیخ هم كه ملی پوشان زیادی از كشورهای مختلف دارد و بازیكنان را به خاطر تعطیلی مسابقات بوندس لیگا آزاد كرده و مشكلی از این بابت وجود ندارد. البته بایرن مونیخ در تاریخ 8 سپتامبر ( 18 شهریور ) بازی دارد.

می گویند با آمدن خداداد و هاشمیان به تیم ملی اتحاد خوبی در این تیم بین بازیكنان ایجاد می شود...

بهتر بود اینچنین اتحادها و همدلی هایی از چند سال پیش در تیم ملی حاكم می شد . ای كاش ما از مدت ها پیش در فكر چنین مسائلی بودیم و به ساختن تیم ملی قدرتمند فكر می كردیم تا هم تیم ملی به موفقیت های بیشتری برسد و هم اینكه هواداران و مردم خوشحال باشند.

اردن را چطور حریفی در مقابل ایران ارزیابی می كنید؟

فوتبال را خوب بازی می كند و من احساس می كنم بازی سختی پیش رو داریم . ما اگر تمام توانمان را به كار بگیریم می توانیم این تیم را شكست دهیم تا مقدمات حضورمان در جام جهانی فراهم گردد.

اگر از روز شنبه با تیم ملی تمرینات را آغاز كنی 4 جلسه می توانی با تیم برانكو تمرین برگزار كنی ، این چهار جلسه برای رسیدن به هماهنگی كافی است؟

شما چرا این سوال را می پرسی ، می خواهی من جوابی بدهم كه به ضررم تمام شود؟

منظورم این بود كه برانكو گفته اگر با هاشمیان چند جلسه ای تمرین برگزار كنیم خوب است و به هماهنگی لازم می رسیم...

اكنون دیگر فوتبال به گونه ای شده كه بازیكنان حرفه ای اكثر كشورها 24 یا 48 ساعت قبل از مسابقه به تیم ملی ملحق می شوند. در همین بازی دوستانه تیم ملی آلمان مقابل اتریش چند ملی پوش آلمان به فاصله بسیار كوتاه به تیم ملی پیوستند و برای آلمان بازی كردند و هیچ اتفاقی هم نیفتاد . من هم صد در صد برای هماهنگی با تیم و كمك آمده ام كه اگر چنین نبود سر تمرینات تیم ملی حاضر نمی شدم.

بازی ایران ... رم را تماشا كردید ؟

بله ، بازی خوبی بود . من دقایق زیادی از این بازی را تماشا كردم.

در زمان ایویچ هم با نتیجه 7 بر یك به آ. اس . رم باخته بودیم ، نظرتان در این زمینه چیست؟

این باخت ها مهم نیست . دیدید بعد از باخت به آ. اس . رم ایران در جام جهانی بازی های خوبی به نمایش گذاشت و حالا هم كه 5 بر 3 باختیم باید در ادامه ، مسابقات خوبی از تیم ملی شاهد باشیم.

دوست داری در تیم ملی چه شماره ای را به تن كنی ؟

من قبلاً شماره 16 می پوشیدم . شماره پیراهن برایم مهم نیست . باور كنید این موضوع كاملاً برایم معمولی است. حالا مربیان تیم ملی هر شماره ای بدهند برایم ارزشمند است . در ضمن شما می توانید در این خصوص از آقای فركی سوال كنید ( فركی نیز توضیح می دهد كه دادن پیراهن به ابراهیمی تداركات تیم مربوط می شود !)

هیچ می دانی مردم به خاطر حضورت در تیم ملی چقدر خوشحال هستند ؟

به خاطر همین موضوع بود كه اراده كردم دوباره در تیم ملی حاضر شوم تا به امید خدا بتوانیم با كسب موفقیت هایی مردم را خوشحال كنیم .

حرف آخر ؟

آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم ملی .