تبیان، دستیار زندگی
مدیر ورزشی باشگاه بوخوم اعلام كرد: این باشگاه قصد ندارد وحید هاشمیان را به تیم دیگری واگذار كند........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاشمیان را نمی فروشیم

وحید هاشمیان

مدیر ورزشی باشگاه بوخوم اعلام كرد: این باشگاه قصد ندارد وحید هاشمیان را به تیم دیگری واگذار كند.

به نقل از ایسنا،"آنسگا شونكن" مدیر باشگاه بوخوم درباره‌ خبرهای چند روز اخیر در خصوص جدایی وحید هاشمیان مهاجم ایرانی این تیم و پیوستن به باشگاه‌هایی همچون دویسبورگ گفت: این خبر صحت ندارد و باشگاه بوخوم نیز تمایلی به واگذاری مهاجم ایرانی خود ندارد.

انتقاد هاشمیان از مارسل كولر سرمربی بوخوم در خصوص حضور كم او در بازی‌های نیم فصل نخست تیمش باعث شد تا این مهاجم با محرومیت دو جلسه‌ای از همراهی تیم فوتبال بوخوم و همچنین پرداخت جریمه‌ نقدی روبرو شود.

سوء تفاهم‌های به وجود آمده در این رابطه گمانه زنی‌ها درباره‌ی احتمال جدایی وحید هاشمیان از بوخوم را افزایش داد. حتی "پتر نویرورر" سرمربی دویسبورگ گفته بود از آمدن هاشمیان به تیمش استقبال می‌كند.اكنون مدیر ورزشی بوخوم تمامی این اخبار را رد كرد و گفت: این خبر كه ما برای به دست آوردن پول مورد نیاز برای به خدمت گرفتن مهاجم جدید قصد داریم هاشمیان را به فروش برسانیم صحت ندارد. ما هیچ كجا نگفتیم كه می‌خواهیم او را واگذار كنیم. هنوز برسر قولمان با او هستیم، او البته تاكید كرد كه با بازیكنانش یك یا دو بار گفت وگو كرده و اعلام كرده است كه در صورتی كه بخواهند از این تیم جدا شوند این باشگاه مانعی در سر راه آنها نخواهد گذاشت اما هاشمیان جزء این بازیكنان نیست.

شونكن در پایان گفت: نمی توانم تصور كنم كه وحید را به دویسبورگ واگذار كنم. این اصلا هدف ما نیست كه بخواهیم او را به تیم دیگری بدهیم.

همچنین گفتنی است که هاشمیان به دلیل تعطیلات نیم فصل بوندسلیگا در تهران حضور دارد.