تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با پیروزی پرگل مقابل تیم پاس همدان جایگاه خود در رده سوم جدول رده بندی ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس در همدان انتقام گرفت

آتش بازی پرسپولیسی ها درهمدان

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با پیروزی پرگل مقابل تیم پاس همدان جایگاه خود در رده سوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را تثبیت کرد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان ، در ادامه مسابقات هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نتیجه 3 بر صفر مقابل میزبان خود پاس همدان به پیروزی دست یافت تا با 33 امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر تثبیت کند.

در این دیدار که با قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد، ابراهیم توره (64 و 81) و حسین بادامکی(69) برای پرسپولیس گلزنی کردند. ضمن اینکه حنیف عمران زاده از پاس همدان و علی کریمی، پژمان نوری و مازیار زارع از پرسپولیس از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند، همچنین امید خورج در دقیقه 3+90 به دلیل خطای خشن روی دروازه بان پرسپولیس با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.

همچنین تیم پرسپولیس با این پیروزی انتقام شکست 3 بر صفر خود مقابل پاس در مرحله یکهشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی فصل گذشته را گرفت که در این میان نباید از بازی بسیار خوب علی کریمی و ابراهیم توره  چشم پوشی کرد.

اولین پیروزی سایپا با مایلی کهن در لیگ 87

اما در آخرین دیدار از هفته‌ نوزدهم لیگ برتر تیم فوتبال سایپا کرج با هدایت مایلی کهن موفق شد پس از 5 هفته ناکامی طعم پیروزی را بچشد و در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 3 بر 2 از سد فولاد خوزستان عبور کند.

در این دیدار که با قضاوت محسن قهرمانی برگزار شد، سید جلال حسینی(9)، جواد آشتیانی(33) و عیسی ترائوره(71) برای سایپا گل زدند و سهراب بختیاری زاده(21) و سیامک سرلک(66) گلهای تیم فولاد خوزستان را به ثمر رساندند. ضمن اینکه جواد آشتیانی بازیکن تیم سایپا در دقیقه 80 از زمین مسابقه اخراج شد.

شاگردان "محمد مایلی کهن" با این پیروزی 20 امتیازی شدند اما همچنان در رده پانزدهم جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور قرار دارند.