تبیان، دستیار زندگی
بازیكن ایرانی تیم بوخوم پس از این كه بنا به تشخیص سرمربی این تیم از كادر بازیكنان برای بازی مقابل كلن كنار گذاشته....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاشمیان: عذرخواهی نمی کنم

هاشمیان هم از بی نظمی فوتبال ایران می گوید

بازیكن ایرانی تیم بوخوم پس از این كه بنا به تشخیص سرمربی این تیم از كادر بازیكنان برای بازی مقابل كلن كنار گذاشته شد، گفت: دلیلی ندارد كه صحبتم را پس بگیرم و عذرخواهی ‌كنم.

وحید هاشمیان كه پس از گفتگو با روزنامه بیلد و ابراز ناراحتی از نیمكت نشینی‌ در بوخوم توسط سرمربی این تیم از كادر بازیكنان برای دیدار با كلن كنار گذاشته شد، گفت: پس از اینكه از بازی با امارات برگشتم دچار سرماخوردگی شدم به طوری كه نتوانستم مقابل هرتابرلین حاضر شوم. گویا این مساله باعث ناراحتی سرمربی تیم شده و در دو بازی گذشته به من فرصت بازی كردن نداد. در بازی با هامبورگ جزو 18 نفر نبودم و در بازی با اینتراخت هم نیمكت نشین بودم.

هاشمیان

وی در گفتگو با ایسنا، افزود: من چند روز پیش با بیلد مصاحبه‌ای انجام دادم و گفتم به نظر سرمربی احترام می‌گذارم اما از اینكه بازی نمی‌كنم، ناراحت هستم. من از حضور در بوخوم تصورات دیگری داشتم زمانی كه می‌خواستم تیم جدیدم را انتخاب كنم پیشنهادات مالی بسیار خوبی از داخل و خارج از آلمان داشتم اما، به خاطر علاقه‌ای كه به بوخوم داشته و دارم این تیم را انتخاب كردم؛ اما، گویا این مصاحبه من به مذاق سرمربی تیم خوش نیامده است.

مهاجم بوخوم افزود: به سرمربی تیم بی‌احترامی نكردم و تنها به خاطر اینكه بازی به من نمی‌رسد، از این مساله گلایه كردم. این چیز بدی نیست. بنابراین دلیلی ندارد كه صحبتم را پس بگیرم و این كار را نكردم. عذرخواهی نكرده و نمی‌كنم.

وحید هاشمیان

وی ادامه داد: اگر بازیكنی نسبت به نیمكت نشینی‌اش موضعی نداشته باشد، آن بازیكن حرفه‌ای نیست. من به عنوان یك بازیكن حرفه‌ای دوست دارم برای تیمم بازی كنم و نمی‌توانم نسبت به نیمكت نشینی‌ام بی‌تفاوت باشم.

هاشمیان با بیان اینکه همیشه به آینده امیدوار بوده‌ و مطمئنا در آینده هم با این امیدواری به كارش ادامه می‌دهد، در پایان در مورد تیم بوخوم گفت: به نظرم با توجه به بازیكنان خوبی كه داشته‌ایم و یارگیری خوبی كه انجام شده بود نتوانستیم آن طور كه باید و شاید نتایج خوبی بگیریم با این حال امیدوارم كه بتوانیم در نیم فصل دوم جایگاه بهتری كسب كنیم.