تبیان، دستیار زندگی
تها دبیر روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: طبق اعلام كنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی مهدوی‌كیا و آرش برهانی از حضور در بازی برگشت با اردن محروم خواهند بود. عباس وزیری اظهار كرد: كنفدراسیون آسیا طی نمابری به فدراسیون فوتبال ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیگیریهای فدراسیون فوتبال برای لغو محرومیتها


دبیر روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: طبق اعلام كنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی مهدوی‌كیا و آرش برهانی از حضور در بازی برگشت با اردن محروم خواهند بود.

عباس وزیری اظهار كرد: كنفدراسیون آسیا طی نمابری به فدراسیون فوتبال اعلام كرد: مهدی مهدوی‌كیا و آرش برهانی كه در بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر بحرین كارت قرمز دریافت كرد‌ه‌اند از حضور در بازی آینده‌ی تیم ملی فوتبال ایران محروم خواهند بود.

وی افزود: فدراسیون فوتبال با نادرست دانستن چنین حكمی قطعا آن را از طریق فیفا پیگیری خواهد كرد.

وزیری تاكید كرد: دریافت كارت قرمز مهدوی كیا و برهانی در رقابت‌های آسیایی بوده است و این كه بخواهند آنها را از حضور در یك بازی جهانی محروم كنند، چندان تناسبی بین علت و معلول وجود نخواهد داشت و فدراسیون فوتبال نیز تا دستیابی به نتیجه، این موضوع را پیگیری خواهد كرد.

دبیر روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال با توجه به شرایط موجود، حضور این دو بازیكن ملی‌پوش در بازی برابر اردن را محتمل دانست و خاطر نشان كرد: كنفدراسیون آسیاهمیشه با احكام انضباطی خود به دنبال تضعیف فوتبال ملی ایران بوده است و در این راستا كنفدراسیون فوتبال آسیا باید در اتخاذ تصمیمات انضباطی خود عاقلانه‌تر عمل كند.