تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به این که این تیم در فصل جاری تاکنون بد کار نکرده است، گفت....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاشانی: این تیم یک استیلی کم دارد

پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ شود

حبیب کاشانی، افشین قطبی

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به این که این تیم در فصل جاری تاکنون بد کار نکرده است، گفت: پرسپولیس هنوز هم فرصت قهرمانی دارد و به طور حتم به این مهم دست می یابد.

به نقل از ایرنا، حبیب کاشانی ضمن بیان این مطلب، افزود: هواداران این تیم بزرگ باید به مجموعه تیم فرصت دهند تا بعضی از نتایج ضعیف جبران شود. البته آنها حق دارند که از تیم محبوب خود انتظار داشته باشند و مسئولان ضمن احترام به این خواسته، باید اخبار و حواشی پرسپولیس را کمتر کنند.

وی با بیان اینکه عامل موفقیت تیم پرسپولیس در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تنها صداقت و همدلی بین مجموعه کادر و بازیکنان بود، تاکید کرد: البته این همدلی هم اکنون نیز وجود دارد.

حبیب کاشانی، افشین قطبی

عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد حضور نداشتن استیلی در کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: حمید بازیکن بزرگ ملی است که در پرسپولیس نیز کارنامه درخشانی دارد، به نظر می رسد پرسپولیس فعلی یک استیلی کم دارد. البته استیلی و قطبی شرایط کاملا متفاوتی داشتند و ترکیب این دو درفصل گذشته خوب جواب داد، بر همین اساس، معتقدم نبود استیلی هم اکنون در پرسپولیس احساس می شود.

وی در خصوص مباحث خصوصی سازی و واگذاری این تیم به بخش خصوصی نیز گفت: برای این کار زمان و فرصت کافی در اختیار داریم و در این مورد معتقدم باید مسئولان با دقت و مطالعه لازم خصوصی سازی را عملیاتی کنند.

کاشانی عملکرد مدیریت فعلی پرسپولیس را مقتدرانه خواند و در پاسخ به این سوال که ممکن است دو باره به این تیم باز گردد؟، گفت: به خواست مسئولان به پرسپولیس آمده و به خواست همان مسئولان از این تیم کنار رفتم، ‌البته در صورت درخواست مسئولان و هر زمان که احساس کنم می توانم به پرسپولیس خدمت کنم، باز می گردم.