تبیان، دستیار زندگی
83 با پایان یافتن سریال «نقطه چین»؛ «كمربندها را ببندید» پخش می شود. با پایان یافتن سریال «نقطه چین» پخش مجموعه طنز و روتین «كمربندها را ببندید» از هفته دوم ماه، آغاز می شود. ایسنا- این سریال به تهیه كنندگی محمدرضا مفیدی، در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 7 مرداد 1383

با پایان یافتن سریال «نقطه چین»؛ «كمربندها را ببندید» پخش می شود.

با پایان یافتن سریال «نقطه چین» پخش مجموعه طنز و روتین «كمربندها را ببندید» از هفته دوم ماه، آغاز می شود.

ایسنا- این سریال به تهیه كنندگی محمدرضا مفیدی، در قالب 90 قسمت 35 الی 40 دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبكه ی سه تولید می شود.

فتحعلی اویسی، امیر جعفری، رضا فیض نوروزی، سعید آقاجانی، داریوش موفق و جلال پیشواییان بازیگران اصلی این طنز شبانه هستند كه در آن به ایفای نقش می پردازند.

«كمربندها را ببندید» درباره جوانی به نام رامین است كه عاشق دختر آقای ملكی صاحب یك فرودگاه خصوصی می شود ولی آقای ملكی حاضر به ازدواج این دو نیست.

پس از اتفاقاتی، رامین برای رسیدن به خواسته هایش اقدام به هواپیما ربایی می كند و درگیری بین رامین و آقای ملكی و هر یك از مسافرین حاضر در هواپیما داستانی می آفریند كه…

كارگردانی این مجموعه بر عهده ی مهدی مظلومی است كه پیش از این سریال روتین «بانكی ها» را از وی شاهد بودیم.

سایر عوامل تهیه و تولید این سریال عبارتند از: تدوین: مهدی مظلومی، مهدی اسلامی، تصویربردار: محمدرضا كاظمی، صدابردار: خسرو كیوان مهر، نویسنده: پیمان قاسم خانی، ریما رامین فر، محراب قاسم خانی، خشایار الوند آرین.