تبیان، دستیار زندگی
3 ایرج راد ، مدیر عامل خانه تئاتر شد عزت الله انتظامی ، حمید سمندریان و بهزاد فراهانی به عنوان هیأت امنای صندوق همیاری خانه تئاتر انتخاب شدند. ایسنا- اصغر همت، سخنگوی هیأت مدیره خانه تئاتر با اعلام این خبر گفت: آیین نامه این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 6 مرداد ماه 1383

ایرج راد

، مدیر عامل خانه تئاتر شد

عزت الله انتظامی، حمید سمندریان و بهزاد فراهانی به عنوان هیأت امنای صندوق همیاری خانه تئاتر انتخاب شدند.

ایسنا- اصغر همت، سخنگوی هیأت مدیره خانه تئاتر با اعلام این خبر گفت: آیین نامه این صندوق در جلسه دیروز هیأت مدیره خانه تئاتر توسط بهزاد فراهانی قرائت گردید و قرار شد با پیشنهادها و اصلاحاتی بسط داده شود.

وی اظهار امیدواری كرد با كمك افراد حقیقی و نهادهایی كه تمایل به همكاری دارند، بودجه این صندوق به حدی برسد كه هنرمندان بتوانند در شرایط اضطراری ،از وام های آن بهره مند شوند.

اصغرهمت درباره آماده سازی خانه تئاتر گفت: تقریباً خانه تئاتر آماده استفاده است و احتمالاً اواخر مرداد ماه جشن افتتاحیه را برگزار می كنیم، البته قرار است برای جشن افتتاحیه تعدادی از مسئولان مملكتی را دعوت كنیم به همین دلیل اول باید هماهنگی های لازم صورت گیرد تا تاریخ جشن رسماً اعلام شود.

همت درباره دیگر موارد مطرح شده در جلسه دیروز گفت: آقای ایرج راد به طور رسمی و به اتفاق آراء به عنوان مدیر عامل خانه تئاتر منصوب شد اما از آنجا كه مدیرعامل همان مدیر اجرایی هم هست كه پیش از این عبادالله كریمی در این سمت فعالیت می كرد، قرار شد كریمی همان فعالیت ها را به عنوان مدیر داخلی ادامه دهد.همت همچنین اظهار امیدواری كرد با بودجه ای كه امسال به خانه تئاتر تعلق گرفته، این تشكل بتواند اقدامات مثبتی همچون اجاره یك سالن نمایشی انجام دهد.