تبیان، دستیار زندگی
علی دایی در بین نفرات جدید دعوت شده به اردوی تیم ملی، نام کاپیتان های گذشته فوتبال ایران را هم قرار داده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی به تیم ملی دعوت شد

داربی، علی کریمی

علی دایی در بین نفرات جدید دعوت شده به اردوی تیم ملی، نام کاپیتان های گذشته فوتبال ایران را هم قرار داده است.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، پس از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی، علی کریمی در یکی از تمرینات تیم ملی اظهارات انتقاد آمیزی علیه مدیریت و برنامه ریزی فدراسیون فوتبال انجام داد و با تصمیم مسئولان این فدراسیون از حضور در اردوی تیم ملی محروم شد.

وی که در آن مقطع کاپیتان تیم فوتبال کشورمان بود، پس از آن اتفاق و به خاطر مشکلاتی که برایش در تیم السیلیه قطر پیش آمد، مدتی از میادین فوتبال دور بود و به همین دلیل علی دایی از دعوت وی به تیم ملی خودداری کرد.

البته سرمربی تیم ملی به علت بازی های درخشان وی در بازی های اخیر تیم ملی، پس از پایان دیدار عصر امروز پرسپولیس برابر ابومسلم، نام این بازیکن را در فهرست بازیکنان ایران برای دیدار با کره جنوبی قرار داد.

همچنین نام کریم باقری هم که تا آخرین لحظات در این فهرست قرارداشت به خاطر مصدومیت این بازیکن، از این فهرست خارج شد. مطمئنا دایی پس از جلب رضایت باقری در روزهای اخیر، از وی در مسابقه بعدی ایران در این مرحله برابر امارات استفاده خواهد کرد.

امروز به غیر از علی کریمی، مازیار زارع و پژمان نوری هم که در بازی های اخیر پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند، به تیم ملی دعوت شدند.

ضمن اینکه مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان هم پس از بازی رفت ایران برابر سوریه در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی به دلایل مختلف فرصت حضور در تیم ملی را از دست داد اما نام وی هم در فهرست نفرات منتخب علی دایی قرار گرفته است.

برپایه این گزارش، اسامی این نفرات به شرح زیر است: مهدی رحمتی، وحید طالبلو، رحمان احمدی، پژمان منتظری، هادی عقیلی، جلال حسینی، پیروز قربانی، ستار زارع، مجید غلام نژاد، حسین کعبی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، فریدون زندی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، مهدی مهدوی کیا، مهدی کریمیان، مجتبی جباری، محمد نوری، رسول خطیبی، غلامرضا رضایی، مهدی سیدصالحی، علی کریمی، مازیار زارع، پژمان نوری و محمدرضا خلعتبری.

ضمن اینکه وحید هاشمیان جزو دعوت شدگان به تیم ملی بود که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی نیست.

تمرینات تیم ملی از ساعت 16 روز چهارشنبه 17 مهرماه آغاز می شود و به غیر از مسعود شجاعی که از نخستین تمرین همراه بازیکنان ملی پوش بود، سایر لژیونرها از تمرین صبح روز پنجشنبه در تمرین تیم ملی شرکت می کنند.