تبیان، دستیار زندگی
اختلاف زمان هشت و نیم ساعته تهران تا ممفیس باعث شده است شرایط برقراری ارتباط با حامد حدادی، تنها بازیكن.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حدادی: باید سخت تمرین كنم

حامد حدادی

اختلاف زمان هشت و نیم ساعته تهران تا ممفیس باعث شده است شرایط برقراری ارتباط با حامد حدادی، تنها بازیكن ایرانی تاریخ بسكتبال NBA چندان آسان نباشد به خصوص اینكه حامد حالا مجبور است از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا ساعت 14 را در تمرینات باشد و پس از آن خود را به لحاظ فكری آماده مصاف با تیم‌های مطرح لیگ حرفه‌ای آمریكا كند.

به نقل از ایسنا، بازیكن سنتر تیم بسكتبال ایران كه از روز 30 سپتامبر كارش را با تیم ممفیس آغاز كرده، در این مورد گفت: تاكنون 16 جلسه تمرین كرده‌ام و فعلا شرایط خوب پیش می‌رود و حتی می‌توانم بگویم روز به روز در حال پیشرفت است. سختی كار فقط به ناآشنایی من با وضعیت اینجاست كه اگر بتوانم كم كم به محیط عادت كنم، همه چیز حل است.

حامد حدادی افزود: نخستین بازی پیش فصل ما برابر هوستون بود. به شخصه برای انجام بازی مقابل این تیم خیلی خوشبینم بودم حالا هم می توانم بگویم با وجود قبول شکست در اولین تجربه بازی در NBA شروع خوبی داشتم.

وی در رابطه با تفاوت امكاناتی كه تیم‌های NBA با سایر تیم‌های دنیا دارند، خاطر نشان کرد: تجهیزات تیم‌های NBA تقریبا با همه جای دنیا تفاوت دارد. هر بازیكنی در اینجا دسترسی به امكاناتی دارد كه متعلق به خودش است و واقعا می‌شود گفت كه در اینجا هیچ چیز برای پیشرفت كم نیست.

حامد حدادی

بازیكن ملی‌پوش تیم ممفیس درباره تمركزی كه مربی تیمش نسبت به وی دارد، تصریح كرد: مربی تیم به همه بازیكنان توجه دارد اما، سعی می‌كند تا با نفرات اصلی تیم، حرفه‌ای‌تر كار كند. در مجموع شرایط سخت است و من باید سخت كار كنم. رقابت من و دیگر بازیكنان سنتر تیم آسان نیست. به خصوص اینكه بازیكنی مثل مارك گسول بدلیل سابقه‌ای كه برادرش در این تیم دارد از جایگاه خوبی برخوردار است و همین طور بازیكن صربستانی تیم.

وی درمورد كیفیت اسكانش در شهر ممفیس اظهار داشت: فعلا در یكی از هتل‌های این شهر ساكن هستم تا خانه‌ای كه تهیه كرده‌ایم، كامل شود. البته این اتفاق پس از خرید مبل و تلویزیون و سایر ملزومات ظرف چند روز آینده می‌افتد و ما در منزل جدیدمان ساکن می شویم.

حدادی در پایان از برخورد خوب مردم آمریكا با وی به خصوص مردم شهر ممفیس یاد كرد و گفت: چندی پیش با ترتیب دادن مراسمی در سالن مسابقات‌مان همه بازیكنان به مردم شهر ممفیس معرفی شدند. مردم اینجا با من و همسرم برخورد خوب و مهربانانه‌ای دارند و خوشبختانه ما تاکنون هیچ مشكلی را احساس نكرده‌ایم.