تبیان، دستیار زندگی
آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر مشکلات کنونی جهان، بسیاری از مشکلات موجود جامعه امروز را به دلیل بی توجهی به مسائل معنوی عنوان کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بسیاری از مشکلات موجود براثر بی توجهی به مسائل معنوی است

آیت الله صافی گلپایگانی ، رییس مجلس شورای اسلامی، بسیاری از مشکلات موجود براثر بی توجهی به مسائل معنوی است

آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر مشکلات کنونی جهان، بسیاری از مشکلات موجود جامعه امروز را به دلیل بی توجهی به مسائل معنوی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با ريیس مجلس شورای اسلامی خواستار حل مشکلات اقتصادی کشور به صورت زیربنایی شد و گفت: باید مسئولان کشور تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد.

وی با تاکید بر مهار تورم در کشور اظهار داشت: مسائل اقتصادی در مملکت ما بسیار مهم است، به همین دلیل باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد .

این مرجع تقلید در ادامه عنوان کرد: مسئولان جهت حل مشکلات باید به صورت همه جانبه برنامه ریزی و اقدامات لازم را داشته باشند .

در ادامه این دیدار، لاریجانی گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات کشور از سوی مجلس شورای اسلامی را ارائه کرد .

ربیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات اقتصادی در جهان، تصریح کرد: تحولات اقتصادی جهان و کشور و وجود بحران ها، آثار بسیاری را بر اقتصاد ما برجای گذاشته است .

وی افزود: ما در مجلس شورای اسلامی در صدد جبران هر چه سریع تر این آثار هستیم .

لازم به ذکر است دیدار با آیت الله وحید خراسانی و حضور در مسجد طفلان مسلم و دیدار با مردم از دیگر برنامه های لاریجانی در سفر امروز به قم بود