تبیان، دستیار زندگی
با توجه به راه اندازی سامانه پرداخت آنلاین در پایگاه اینترنتی سازمان بهزیستی به آدرس www.behzisti.ir هموطنان داخل و خارج از كشور می‌توانند با استفاده از كارت‌های اعتباری داخلی و بین‌المللی هدایا، نذورات، فطریه و كفارات خود را پرداخت كنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرداخت آنلاین زكات فطره در پایگاه اینترنتی سازمان بهزیستی

سیستم پرداخت آنلاین سازمان بهزیستی كشور، با دریافت هدایا، نذورات و كفارات از طریق كارت‌های بین‌المللی، امكان مشاركت هم‌وطنان خارج از كشور را نیز در كمك‌رسانی به مددجویان مراكز بهزیستی فراهم ساخته‌است.

ولی الله نصر با اعلام این خبر افزود: براساس فتوای مراجع تقلید مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زكات اموال و زكات فطره خود را به سازمان بهزیستی پرداخت كنند. در روز عید فطر همه مراكز و پایگاه‌های بهزیستی در سراسر كشور آماده دریافت زكات فطره هموطنان هستند.

card

وی اظهار داشت: علاوه بر مراكز سازمان، با توجه به راه اندازی سامانه پرداخت آنلاین در پایگاه اینترنتی سازمان بهزیستی به آدرس http://www.behzisti.ir هموطنان داخل و خارج از كشور می‌توانند با استفاده از كارت‌های اعتباری داخلی و بین‌المللی هدایا، نذورات، فطریه و كفارات خود را پرداخت كنند.

مدیركل دفتر مشاركت‌های مردمی بهزیستی افزود: سال گذشته این سامانه بر پایه دریافت زكات فطره دارندگان كارت‌های عضو شتاب افتتاح شد كه پس از استقبال هموطنان، با ارتقای نرم‌افزار سامانه، هم اكنون دارندگان كارت‌های بین المللی Visa Card و Master Card نیز می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان بهزیستی به پرداخت زكات، كفارات و نذورات خود به مددجویان مراكز بهزیستی اقدام كنند.

وی افزود: هموطنان با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان و ورود به صفحه پرداخت آنلاین می‌توانند بر روی گزینه آغاز عملیات پرداخت كلیك و در صورت داشتن رمز اینترنتی و كد 2 CVV به پرداخت آن اقدام كنند.

مدیركل مشاركت‌های مردمی سازمان بهزیستی در پایان افزود: شماره تلفن 88541010 نیز برای مشاوره و راهنمایی در این خصوص آماده اطلاع رسانی به هموطنان است.

منبع: ایکنا

مطالب مرتبط:

تبادل پول، تنها با یک کلیک

خودپردازها چگونه کار می‌کنند؟