تبیان، دستیار زندگی
آیت الله مسعودی خمینی گفت:کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی لازمه تحقق وحدت رویه و انسجام در فعالیت های فرهنگی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)

کیفیت بخشی، لازمه انسجام فعالیت‌های فرهنگی است

آیت الله مسعودی خمینی ،تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) ، لازمه انسجام فعالیت‌های فرهنگی

آیت الله مسعودی خمینی گفت:کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی لازمه تحقق وحدت رویه و انسجام در فعالیت های فرهنگی است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، تولیت آستانه حضرت معصومه(س) در دیدار اعضای ستاد دومین جشنواره فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(س) بر استفاده از تمام ظرفیت فرهنگی استان در برگزاری هر چه باشکوه تر این جشنواره تاکید کرد.

آیت الله مسعودی خمینی بر انجام منسجم تر و باشکوه تر برنامه دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت (س) در شهر مقدس قم تاکید کرد و گفت: همه نگاه های فرهنگی و مذهبی در این ایام متوجه این شهر است که باید با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و امکانات استان پاسخگوی این نیازها بود.

وی لزوم توجه به نوآوری در رشته های شرکت کننده در جشنواره امسال را یادآور شد و اظهار داشت: با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال نوآوری و شکوفایی و تاثیر به سزای آن در انتقال صحیح پیام و نیاز مخاطبین باید تولیدات و برنامه های تعیین شده در این جشنواره، این رهاورد را در خود نهادینه کرد.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در ادامه خواستار تشکیل کمیته ویژه با حضور اعضا و نمایندگان دستگاههای فعال در برپایی جشنواره و نمایشگاه کریمه اهل بیت (س) شد و گفت: در دهه کرامت است که باید با تشکیل کمیته ای ویژه و با استفاده از دیدگاه های صاحب نظران بهترین گزینه عملی را بر اساس اولویت در این خصوص اجرا کرد.

شایان ذکر است، دومین جشنواره فرهنگی و هنری کرمیه اهل بیت(ع) از روز دهم تا هیجدهم آبان ماه، همزمان با آغاز دهه کرامت در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.