تبیان، دستیار زندگی
نخستین جشنواره گزینش آثار و مطالعات برتر طلاب در حوزه روانشناسی و مشاوره به همت مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آذرماه برگزار مي شود؛

جشنواره گزينش آثار و مطالعات برتر طلاب در حوزه روانشناسي و مشاوره

آذرماه ، جشنواره گزینش آثار و مطالعات برتر طلاب ، حوزه روانشناسی و مشاوره

نخستين جشنواره گزينش آثار و مطالعات برتر طلاب در حوزه روانشناسي و مشاوره به همت مرکز مشاوره حوزه علميه خراسان برگزار مي شود.

حجت الاسلام سبزيان، مدير مرکز مشاوره حوزه علميه خراسان در گفت و گو باخبرگزاري رسا در مشهد گفت: نخستين جشنواره گزينش آثار و مطالعات برتر طلاب در حوزه روانشناسي و مشاوره از سوي اين مرکز در آذرماه سال جاري برگزار مي شود.

وي شناسايي طلاب فعال در زمينه هاي مرتبط با روانشناسي و مشاوره، تشويق و ترغيب طلاب به تحقيق و پژوهش در اين زمينه با رويکرد ديني که از مهمترين نيازهاي جامعه امروز مي باشد، را از جمله اهداف برگزاري اين طرح برشمرد و افزود: اين جشنواره با محوريت روانشناسي اسلامي و مشاوره در سطح مدارس علميه خراسان برگزار مي گردد.

مدير مرکز مشاوره حوزه علميه خراسان با بيان اينکه زمان آغاز فراخوان آثار متعاقبا از سوي اين مرکز اعلام خواهد شد، اظهار داشت: آثار ارسالي بايستي در قالب کتاب، مقاله، پايان نامه و نرم افزار و در بازه زماني 1385 تا 1387 تهيه شده باشند.