تبیان، دستیار زندگی
آیت الله مقتدایی گفت: مردم فلسطین مظلومانی هستند که از سرزمین، ناموس و جان خود دفاع می کنند و نباید آنها را تروریست نامید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر حوزه علمیه قم

مجامع بین‌المللی به وظیفه خود در قبال فلسطین عمل کنند بر اساس وعده الهی، رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد

.

مقتدایی،مدیرحوزه،فلسطین

آیت الله مقتدایی گفت: مردم فلسطین مظلومانی هستند که از سرزمین، ناموس و جان خود دفاع می کنند و نباید آنها را تروریست نامید.

مدیر حوزه علمیه قم در گفتگو با مرکز خبر حوزه عنوان کرد: درخواست من از جامعه بین المللی این است که نگذارند اسرائیل غاصب به جنایاتش ادامه دهد.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عدم توجه سران کشورهای جهان بویژه بعضی از کشورهای اسلامی نسبت به ظلم به مردم فلسطین، گفت: متاسفانه سران کشورهای اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی از نظر سیاسی می نگرند و هیچگونه حمایتی از مردم مظلوم فلسطین در مجامع بین المللی انجام نمی دهند.

وی افزود: جامعه بین الملل و سران حکومت ها اگر از منظر عدل و داد نگاه کنند، قطعاً از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کردند.

آیت الله مقتدایی روز قدس را روز فریاد مسلمانان جهان علیه ظلم وستم رژیم صهیونیستی عنوان کرد و بیان داشت: این روز با ابتکار حضرت امام (ره) روز حمایت از مردم فلسطین نامیده شده است و باید همه به ندای امام راحل لبیک گویند.

وی افزود: ملت مظلوم فلسطین سالهاست که تحت جنایات و کشتارهای رژیم صهیونیستی به سر می برد، این درحالی است که دولت ها و حکومت‌ها به سرکردگی آمریکا با مشاهده این جنایات از آنها حمایت می کنند و کسی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برنخواسته است .

مدیر حوزه علمیه قم گفت: نظر امام راحل این بود که اگر ما نمی توانیم از نزدیک به مردم مظلوم فلسطین کمک کنیم، با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس از آنها حمایت و از ظلم و جنایت اشغالگران اعلام انزجار نماییم.

وی افزود: این راهپیمایی تاثیر بسزایی در سطح بین الملل دارد و موجب دلگرمی مظلومین و مقاومت بیشتر آنان در مقابل جنایات اشغالگران می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز امیدواری از شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: این راهپیمایی، انزوا و نابودی بیشتر ظالمین و اشغالگران را به دنبال خواهد داشت.

وی به اعلام مواضع علمای اسلام و اندیشمندان اشاره کرد و گفت: اعلام موضع از طرف علمای اسلام و دانشمندان و آزادی خواهان جهان موجب کاهش جنایات اشغالگران گردیده است.

آیت الله مقتدایی گفت: معلوم نیست اگر این حمایت ها  و موضع گیری ها  در مقابل اسرائیل جنایتکار نبود آنها چه می کردند و چه به سر مردم مظلوم فلسطین می آوردند.

مدیر حوزه علمیه قم به آیاتی از قرآن کریم درخصوص پیروزی مجاهدان بر ظالمان اشاره کرد و گفت: بر اساس وعده الهی پیروزی از آن مردم فلسطین است و رژیم جنایتکار صهیونیستی نابود خواهد شد