تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام و المسلمین رشاد گفت: طبق مصوبه شورای پژوهشی این پژوهشگاه، دفتر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شهر مقدس مشهد تاسیس می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجت الاسلام و المسلمین رشاد خبر داد

تاسیس دفتر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مشهد

رشاد،تاسیس ،دفتر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،مشهد

حجت الاسلام و المسلمین رشاد گفت: طبق مصوبه شورای پژوهشی این پژوهشگاه، دفتر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شهر مقدس مشهد تاسیس می شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: بر این اساس شورای پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی در  جلسه اخیرخود تصویب کرد تا معاون امور پژوهشی ضمن رایزنی با تولیت آستان قدس رضوی، رئیس مدرسه عالی نواب و دیگر مراکز موثر مستقر در مشهد مقدس، موضوع تاسیس دفتر نمایندگی پژوهشگاه درآن شهررا بررسی و نتیجه را اعلام نماید.

حجت الاسلام و المسلمین رشاد افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد که معاونان امور پژوهشی و امور آموزشی پژوهشگاه به همراه مدیرعامل کانون اندیشه جوان طی جلسه ای با رئیس مدرسه علمیه نواب مشهد، زمینه های همکاری فی مابین را بررسی و الگویی همانند تجربه همکاری پژوهشگاه با حوزه علمیه امام رضا(ع) را برای برگزاری دوره های تخصصی حوزوی پیشنهاد نمایند.

وی ادامه داد: آثار کلیه گروه های علمی به ویژه گروه ادبیات و اندیشه برای حضور در جشنواره نقد کتاب، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: شورای پژوهشی پژوهشگاه در این جلسه شروط اعلام شده از سوی وزارت علوم برای اخذ درجه علمی  ، پژوهشی مجله فقه و حقوق را بررسی و جهت ابلاغ به پژوهشکده نظامها و سردبیر مجله ابلاغ کرد.

وی افزود: در ادامه به منظور تهیه گزارش عملکرد برنامه علمی پنج ساله اول پژوهشگاه مقرر شد، جدولی حاوی سهمیه های مصوب، طرح های اجرا شده و طرح های اتمام یافته تنظیم شود و گزارش آن به صورت آماری ارائه شود