تبیان، دستیار زندگی
هاد كاظمی سرمربی موفق تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان كه در مدت دو سال حضورش در این تیم توانسته است، این تیم را به مقام‌های قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی فوتبال كشور برساند، علیرغم شایعات مطرح ‌شده مبنی بر خروج وی از سپاهان، عصر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرهاد كاظمی تمدید كرد


فرهاد كاظمی سرمربی موفق تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان كه در مدت دو سال حضورش در این تیم توانسته است، این تیم را به مقام‌های قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی فوتبال كشور برساند، علیرغم شایعات مطرح ‌شده مبنی بر خروج وی از سپاهان، عصر یكشنبه قرارداد جدیدش را با باشگاه سپاهان امضا كرد.

فرهاد كاظمی كه طی نشستی با هیات مدیره باشگاه فولاد مباركه سپاهان شرایط جدید خود را برای ادامه حضورش در این تیم مطرح كرده بود، عصر یكشنبه و طی نشستی دوجانبه با حضور محمدرضا ساكت مدیر عامل باشگاه فولاد مباركه سپاهان،‌ قرارداد خود با این باشگاه به مدت یك فصل دیگر تمدید كرد.

پورمهدی مربی تیم فولاد مباركه سپاهان ، ضمن تایید این خبر، گفت: سپاهان دارای انگیزه‌های زیادی برای رشد و تعالی فوتبال خود است، كه در این راستا با ادامه‌ی حضور فرهاد كاظمی قطعا موفقیت‌های چشمگیری در فوتبال آسیا و ایران خواهیم داشت.

وی ابراز امیدواری كرد كه تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان بتواند در مسابقات جام باشگاههای آسیا و با استفاده از تجربیات سال گذشته‌ی خود، حضور موفق و پررنگی داشته باشد.