تبیان، دستیار زندگی
معاون بخش حوزوی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، ارائه کتب، نشریات، نرم‌افزار و پایان نامه‌های حوزویان و پاسخ‌گویی به شبهات و پرسش‌های دینی را از مهم ترین فعالیت‌های بخش حوزوی این نمایشگاه معرفی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فعاليت بيش ازسي مرکز حوزوي در نمايشگاه بين‌المللي قرآن

فعالیت بیش ازسی مرکز حوزوی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

معاون بخش حوزوي شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن، ارائه کتب، نشريات، نرم‌افزار و پايان نامه‌هاي حوزويان و پاسخ‌گويي به شبهات و پرسش‌هاي ديني را از مهم ترين فعاليت‌هاي بخش حوزوي اين نمايشگاه معرفي کرد.

حجت‌الاسلام محمد حسين صادقي، معاون بخش حوزوي نمايشگاه بين‌المللي قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا، با اشاره به حضور بخش حوزي براي دومين بار در نمايشگاه قرآن، اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته فعاليت بخش حوزوي در نمايشگاه قرآن دو برابر شده است.

وي با بيان اينکه از همه حوزه‌هاي علميه براي حضور در نمايشگاه دعوت شده است، گفت: هم اكنون بيش از سي مرکز حوزوي در اين نمايشگاه مشغول به فعاليت هستند.

حجت‌الاسلام صادقي در ادامه افزود: موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، مرکز پژوهش‌ها و مطالعات حوزه، مرکز فرهنگ و انديشه، مرکز فرهنگ و معارف، حوزه علميه خوهران، مراکز مجمع جهاني اهل بيت(ع) و مجمع تقريب مذاهب از مهمترين بخش هاي حوزوي فعال در نمايشگاه امسال است.

معاون بخش حوزه شانزدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن ارائه آثار، کتب، نشريات، نرم افزارهاي و پايان‌نامه‌هاي قرآني در دو سطح کارشناسي ارشد و دکترا در دو رشته تفسير و علوم قرآني، انتخاب پايان نامه‌هاي برتر داخل و خارج کشور، اجراي مسابقه‌هاي مختلف براي خردسالان، نوجوانان و جوانان و پاسخگويي به سوالات قرآني از سوي کارشناسان با تجربه را از مهمترين فعاليت‌هاي بخش حوزوي نمايشگاه معرفي کرد.

وي در ادامه افزود: نشست‌هاي علمي و تخصصي مختلفي با حضور کارشناسان حوزوي در سالن شماره سه نمايشگاه هر شب از ساعت 21:30 برگزار مي‌شود.

حجت الاسلام صادقي تشويق حوزويان به تحقيق و پژوهش، پاسخ علمي به شبهات مطرح شده، قدرداني از پژوهشگران برتر، شناساندن آثار قرآني و مطالب بلند وحي آسماني به مخاطبان از اهداف حضور بخش حوزوي در نمايشگاه شانزدهم بوده است.