تبیان، دستیار زندگی
هافبک تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت حضور کریمی در پرسپولیس را بسیار ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس با کریمی قهرمان آسیا می شود

مهدی مهدوی کیا

هافبک تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت حضور علی کریمی در پرسپولیس را بسیار ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد این تیم پرطرفدار با ستاره پیشین خود بتواند قهرمان آسیا شود.

مهدی مهدوی کیا در گفتگو با مهر، در مورد حضور علی کریمی در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازگشت علی کریمی به این تیم پرطرفدار اتفاق جالبی بود زیرا می تواند مجددا برای تیم محبوبش مثمر ثمر باشد. من امیدوارم این بازیکن بتواند خاطرات خوب گذشته خود را در پرسپولیس زنده کند.

وی افزود: علی کریمی می تواند با عملکرد خود، سایر بازیکنان و هدایت افشین قطبی، آرزوی دیرین هواداران پرسپولیس که قهرمانی در آسیاست، را تحقق بخشد. همچنین مطمئنم کریمی می تواند برای پرسپولیس مفید باشد و به این تیم کمک شایانی کند.

مهدوی کیا و حضور در پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت در پاسخ به این سوال که آیا مهدوی کیا هم فوتبالش را در پرسپولیس به پایان می رساند؟ اظهار داشت: من دو سال دیگر با اینتراخت قرارداد دارم ولی به عنوان کسی که پیشرفتش در فوتبال را مدیون این تیم است، دوست دارم به هر نحوی که می توانم به پرسپولیس کمک کنم.

وی در مورد عملکرد تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت در رقابت های فصل جاری بوندس لیگا آلمان تصریح کرد: شروع ما در این مسابقات اصلا خوب نبود اما باید در این هفته برابر کالسروهه به نخستین پیروزی مان در فصل جاری دست یابیم.

مهدوی کیا با بیان اینکه کسب تساوی در زمین وولفسبورگ در سومین دیدار اینتراخت در بوندس لیگا نتیجه بدی نبود، در مورد نیمکت نشینی اش در آن دیدار افزود: تا صبح روز آن مسابقه در ترکیب اصلی قرار داشتم اما پس از آنکه مربی تیم متوجه شد لغو محرومیت مهاجم برزیلی وولفسبورگ شد و اینکه آنها می خواهند با 2 مهاجم بازی کند، ترجیح داد سیستم تیم را تغییر داده و از 3 مدافع برابر میزبان استفاده کند، به همین دلیل فرصت حضور در زمین را از دست دادم.