تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: حضور علی کریمی در پرسپولیس کادویی برای هواداران بود و امیدوارم وی مثل ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی: امیدوارم كریمی جادو كند

علی کریمی و افشین قطبی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور علی كریمی در تیم پرسپولیس كادویی برای هواداران بود و امیدواریم وی مثل یك كارگر برای موفقیت پرسپولیس بجنگد، چرا كه كوشش بازیكنان تیم را موفقیت می‌كند نه فقط اسم‌های بزرگ.

به نقل از ایسنا، افشین قطبی درباره پیوستن علی كریمی به این تیم گفت: حضور كریمی كادوی خوبی برای هواداران پرسپولیس بود و شما دیدید كه ما امروز چقدر پرنشاط‌تر از روزهای قبل تمرین كردیم و بازیكنان انگیزه بیشتری داشتند و سعی می‌كردند رقابت بیشتری با یكدیگر داشته باشند.

وی افزود: تیم‌هایی كه می‌خواهند قهرمان لیگ‌شان شوند همیشه ستاره‌های بزرگ را در خود جای می‌دهند اما این ستاره‌ها فقط اسم‌شان برای تیم بازی نمی‌كند بلكه با حضوری قدرتمندانه در تركیب قرار می‌گیرند و باعث روشن شدن ستاره‌های دیگر در تیم می‌شوند. من خوشحال هستم كه كریمی به جمع ما پیوست و ما دیگر مشكلی در خط حمله با وجود قطعی شدن حضور مهاجم برزیلی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: آرزو می‌كنم علی كریمی از خصلت جادوگری‌اش استفاده كند در زمین جادو كند و با فوتبال زیبایش باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود.

افشین قطبی

وی با بیان اینکه آبراموویچ كمك‌های زیادی به تیم چلسی و فوتبال روسیه كرد، افزود: فكر می‌كنم روزهای بزرگی را برای پرسپولیس شاهد باشیم چرا كه شخصیتی مانند حسین هدایتی به بین‌المللی شدن این باشگاه كمك كند. از این كه پس از حضور هدایتی و مدیریت داریوش مصطفوی ما توانستیم مهره‌های باكیفیتی را كسب كنیم بسیار خوشحالم

قطبی افزود: طی تماسی كه با ماركو داشتم، وی به همراه مهاجم برزیلی سه‌شنبه باز می گردد تا این مهاجم در دیدار با مس ما را همراهی كند. وی شرایط اید‌ه‌آلی دارد و در هفته‌های متوالی برای تیمش گلزنی می‌كند. خوشحالم كه ما دیگر مشكلی از كمبود بازیكن نداریم و می‌توانیم با اقتدار بازی‌های لیگ را سپری كرده و وارد لیگ قهرمانان آسیا شویم.

وی درباره حضور پله در داربی تهران تاکید کرد: هدایتی روی آمدن پله در بازی داربی بسیار تاكید دارد و ما هم از طریق ماركو با شركت پله مذاكراتی را انجام دادیم تا در صورت مناسب بودن هزینه‌ حضور ش در تهران بتوانیم داربی را بزرگتر و بین‌المللی‌تر از گذشته كنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان گفت: از بازیكنان تیم می‌خواهم كه با تلاش و كوشش فراوان تمرین كنند و با یكدیگر به رقابت سالم بپردازند. خوشحالم كه این روزها نیكبخت تلاش زیادی را انجام می‌دهد تا برای پرسپولیس مهره ارزشمندی‌تری باشد. ما گرسنه‌ رقابت بازیكنان هستیم و این مساله اصلی‌ترین عامل موفقیت پرسپولیس خواهد بود.

هدایتی: منتظر بمب خبری باشید

علی کریمی و حسین هدایتی

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران رقم پرداختی این باشگاه برای جذب علی کریمی را اعلام کرد.

حسین هدایتی که عصر روز شنبه در محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با خبرنگاران گفتگو می کرد در مورد مبلغ دقیق پرداختی این باشگاه با کمیته المپیک قطر گفت: ما برای جذب علی کریمی مبلغ 350 هزار دلار به این کمیته پرداخت کردیم و قرار است ماهیانه مبلغ 7 میلیون تومان نیز به عنوان حقوق ماهیانه به علی کریمی بپردازیم.

وی افزود: قطریها درخواست های دیگری نیز داشتند اما پس از جلساتی که با آنها داشتیم و تا ظهر امروز نیز به طول انجامید، در نهایت با پرداخت 350 هزار دلار رضایت آنها را جلب کردیم.

هدایتی با بیان اینکه هواداران پرسپولیس منتظر یک بمب خبری تازه باشند از حضور مهاجم برزیلی در تهران خبر داد و افزود: این بازیکن برزیلی روز سه شنبه وارد تهران خواهد شد تا در تمرینات شرکت کند.

کریمی در تمرین پرسپولیس

علی کریمی

علی کریمی عصر روز شنبه با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادش را به طور قرضی با پرسپولیس ثبت کرد.

به نقل از مهر، علی کریمی که صبح روز شنبه(دیروز) در نشستی با داریوش مصطفوی برای 10 ماه حضور در پرسپولیس به توافق رسیده بود، ساعت 16 با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادش را با این تیم تهرانی به ثبت رساند.

از آنجایی که مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از این قرارداد بازیکن برزیلی خود را در هیئت فوتبال به ثبت رسانده بودند، باید قرارداد علی کریمی به طور قرضی به ثبت می رسید که پس از رایزنی های لازم این اتفاق رخ داد و کریمی به طور قرضی از تیم القطر با پرسپولیس قرارداد 10 ماهه امضا کرد.

هافبک جدید سرخپوشان پس از ثبت قرارداد، راهی مجموعه ورزشی شرکت واحد شد تا نخستین تمرینش را با این تیم انجام دهد. به هنگام ورود بیش از 500 هوادار ان این تیم از وی استقبال کردند و به تشویق بازیکن جدید تیم خود پرداختند.

علی کریمی

در این تمرین کریمی عملکرد سایر بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده بود به نوعی که بیش از 50 خبرنگار و عکاس برای پوشش خبری و تصویری حضور این بازیکن به زمین شرکت واحد رفته بودند.

افشین قطبی در ابتدای تمرین به کریمی خوش آمد گفت و بیش از 10 دقیقه با وی به طور خصوصی صحبت کرد. بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نیز به این بازیکن خوش آمد گفتند. حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و تعدادی از مسئولان این باشگاه از جمله تماشاگران ویژه تمرین امروز پرسپولیس بودند.

علی کریمی در این تمرین با پیراهن بدون شماره حضور داشت و هنوز مشخص نیست چه شماره ای را برتن خواهد کرد. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با سازمان لیگ برتر انجام داده اند تا بتوانند پیراهن شماره 8 را که بر تن پژمان نوری است به کریمی بدهند اما این درخواست با مخالفت فدراسیون فوتبال مواجه شده است.