تبیان، دستیار زندگی
با به پایان رسیدن 70 درصد از تصویربرداری سریال «مأمور بدرقه» 17 قسمت از این مجموعه مناسبتی آماده پخش شد. اسماعیل عفیفه ـ تهیه‌كننده ـ این سریال گفت‌، به این پرسش كه آیا استرس رساندن سریال به پخش بر كیفیت آن تأثیر نگذاشته است، پاسخ منفی داد و افزود:
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

70 درصد از «مأمور بدرقه» به پایان رسید

70 درصد از «مأمور بدرقه» به پایان رسید

عفیفه: شیوه دو دوربینه از استرس كاری ما كم كرد

ساعت 23 برای پخش در ماه رمضان چندان بد نیست

با به پایان رسیدن 70 درصد از تصویربرداری سریال «مأمور بدرقه» 17 قسمت از این مجموعه مناسبتی آماده پخش شد.

اسماعیل عفیفه ـ تهیه‌كننده ـ این سریال گفت‌، به این پرسش كه آیا استرس رساندن سریال به پخش بر كیفیت آن تأثیر نگذاشته است، پاسخ منفی داد و افزود: «مأمور بدرقه» روند ساخت معمولی را پشت سر گذاشت. چراكه این سریال با دو دوربین تصویربرداری شده است و در نتیجه سرعت تصویربرداری بالا رفت.

وی كه سال گذشته تهیه‌كنندگی سریال «میوه ممنوعه» را برعهده داشت كه آن‌هم با دو دوربین تصویربرداری شد، درباره استفاده از دو دوربین در سریال «مأمور بدرقه» گفت: به غیر از چند روز اول، از همان ابتدا برای این‌كه كار به موقع به پخش برسد و از شتابزدگی پرهیز شود، از دو دوربین استفاده كردیم، ضمن این‌كه فیلم‌نامه «مأمور بدرقه» تقریبا حاضر بود و ما استرس چندانی برای كار نداشتیم.

وی اعلام كرد: گروه سازنده سریال «مأمور بدرقه» هم‌اینك در خانه‌ای در منطقه كامرانیه تهران مشغول به كار هستند و تصویربرداری در این لوكیشن امروز ـ شنبه ـ به پایان می‌رسد. پس از ادامه تصویربرداری لوكیشن‌های دیگر، گروه سازنده‌ی «مأمور بدرقه» مجددا به كامرانیه بازخواهند گشت.

سریال «مأمور بدرقه» به كارگردانی سعید سلطانی در گروه فیلم و سریال شبكه تهران ساخته می‌شود. این سریال با بازی سیروس گرجستانی، مهران مهین‌ترابی، جواد رضویان و بهاره رهنما درباره مأمور انتظامی به نام آصف است كه درحال بازنشستگی است.

اسماعیل عفیفه با اعلام این‌كه تدوین اولین سریال «مأمور بدرقه» به پایان رسیده است، در این‌باره اظهار كرد: درحال حاضر یك تیم تدوین مشغول به كار هستند و تدوین نهایی 5 قسمت هم به پایان رسیده است، اسماعیل عفیفه از سعید انصاری به عنوان آهنگساز و به عنوان سازنده تیتراژ سریال «مأمور بدرقه» نام برد.

این تهیه‌كننده تلویزیونی از هایده حائری به عنوان بازیگر جدید سریال «مأمور بدرقه» نام برد كه همراه با مجید صیادی، محسن طنابنده و حسین توشه در بخش‌های درحال تصویربرداری این مجموعه بازی دارند.

اسماعیل عفیفه تعداد قسمت‌های مأمور بدرقه را 27 قسمت عنوان كرد و در پاسخ به این پرسش كه آیا ساعت یازده شب را برای پخش مناسب می‌بیند، گفت: این ساعت فكر می‌كنم چندان بد نباشد؛ ضمن این‌كه اگر سریالی جذاب باشد، مخاطب خودش را پیدا می‌كند.

سریال «مأمور بدرقه» به كارگردانی سعید سلطانی در گروه فیلم و سریال شبكه تهران ساخته می‌شود. این سریال با بازی سیروس گرجستانی، مهران مهین‌ترابی، جواد رضویان و بهاره رهنما درباره مأمور انتظامی به نام آصف است كه درحال بازنشستگی است. او باید افشین كه به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شده است را به بازداشتگاه تحویل دهد اما افشین از دست او فرار می‌كند و تلاش‌های استوار آصف برای دستگیری افشین ماجراهای متعددی را در پی دارد.

منبع : ایسنا