تبیان، دستیار زندگی
ملی‌پوش بسكتبال ایران گفت: مسئولان باشگاه ممفیس گریزلیز آمریكا برای عقد قرارداد نهایی ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حدادی: پیش قراردادم را امضا كردم

حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران

ملی‌پوش بسكتبال ایران گفت: مسئولان باشگاه ممفیس گریزلیز آمریكا برای عقد قرارداد نهایی به تهران خواهند آمد.

حامد حدادی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت قراردادش با تیم ممفیس گریزلیز اظهار كرد: مسئولان باشگاه پیش قراردادم را فرستادند و من پس از امضا، آن را برایشان ارسال كردم. از آنجا كه امكان امضا كردن قرارداد اصلی با فكس و اینترنت وجود ندارد، منتظر هستم تا مسئولان باشگاه ممفیس به تهران بیایند. قرارداد اصلی در راه است و با مشورت رییس فدراسیون آن را امضا خواهم كرد.

وی در پاسخ به این پرسش كه از چه زمانی تمرینات خود را با تیم ممفیس آغاز خواهد كرد، تصریح كرد: منتظر هستم كه مشكل ویزایم حل شود. زمانی كه قراردادم را در تهران امضا كردم به تیم ممفیس خواهم پیوست.

امیدوارم من و صمد نیكخواه بهرامی كاری كنیم كه راه سایر بسكتبالیست‌ها نیز باز شود تا به تیم‌های اروپایی بپیوندند. دوست دارم بازیكنان بیشتری به اروپا و آمریكا بیایند، به نظر من در این صورت بسكتبال ایران رشد بسیاری خواهد داشت.

ملی‌پوش بسكتبال ایران با اشاره به این كه خوشحالم كه برای نخستین بار بازیكنی از ایران در لیگ NBA حضور پیدا می‌كند، متذكر شد: نخستین هدفم خوب تمرین كردن و خوب بازی كردن است. به خاطر خودم و بسكتبال ایران افتخار می‌كنم كه برای نخستین بار به لیگ آمریكا راه پیدا كردم. دوست ندارم زود بازگردم و به اصلاح من را پس بفرستند. تلاش می‌كنم در لیگ آمریكا بمانم و برای بسكتبال ایران مثمرثمر باشم.

بسکتبال ایران، حدادی

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این كه حضور بسكتبالیست‌های ایران در لیگ‌های آمریكا و اروپا چه تاثیری در روند بسكتبال ایران خواهد داشت، اظهار كرد: امیدوارم من و صمد نیكخواه بهرامی كاری كنیم كه راه سایر بسكتبالیست‌ها نیز باز شود تا به تیم‌های اروپایی بپیوندند. دوست دارم بازیكنان بیشتری به اروپا و آمریكا بیایند، به نظر من در این صورت بسكتبال ایران رشد بسیاری خواهد داشت. این امر باعث می‌شود كه در زمین مسابقه از پیش باخته نباشیم و با روحیه قوی در میادین مختلف حاضر شویم.

حدادی در پایان درباره عملكرد بسكتبال ایران در المپیك به ایسنا گفت: در المپیك بازی‌های خوبی انجام دادیم و تجارب ارزنده‌ای كسب كردیم و نتیجه آن حضور دو بازیكن ایرانی در لیگ‌های خارجی بود. پیشرفت خوبی كردیم. قول می‌دهم با برنامه‌ریزی، تمرینات خوب و تدارك مناسب در مسابقات قهرمانی جهان در 2010 تركیه و یا مسابقات انتخابی المپیك 2012 لندن حرفی برای گفتن داشته باشیم.