تبیان، دستیار زندگی
ملی پوش وزن 66 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با کسب یک پیروزی و یک شکست به جدول بازنده ها این وزن کشتی رقابت....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقوی از کسب مدال المپیک محروم شد

مهدی تقوی

ملی پوش وزن 66 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با کسب یک پیروزی و 2 شکست از کسب مدال در رقابت های کشتی المپیک 2008 پکن باز ماند.

به نقل از ایسنا، مسابقات وزن 66 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک از صبح امروز آغاز شد که مهدی تقوی نماینده ایران پس از استراحت در دور اول، در دیدار دوم خود به مصاف هایسلان گارسیا از کانادا رفت که برابر این حریف پیروز شد.وی تایم اول را در کلینچ یک بر صفر باخت اما با زیرگیری‌های عالی خود تایم‌های بعدی را یک بر یک و 2 بر صفر به سود خود پایان داد.

مهدی تقوی

تقوی در دور بعدی برابر رمضان شاهین قهرمان سال 2007 جهان از ترکیه که روسی الاصل است، در دو تایم و با نتایج 3 بر صفر و یک بر صفر شکست خورد.

البته در ادامه مسابقات کشتی آزاد المپیک، رمضان شاهین قهرمان سال 2007 جهان از ترکیه با پیروزی مقابل اوتار توشیاشویلی از گرجستان به فینال وزن 66 کیلوگرم راه یافت تا مهدی تقوی در گروه بازنده‌ها برای مدال برنز کشتی بگیرد.

تقوی در نخستین دیدار خود در گروه بازنده ها برابر گیندری گارزون از کوبا نایب قهرمان جهان در تایم نخست با نتیجه 4 بر یک پیروز شد اما تایم های بعدی را با نتایج مشابه 2 بر یک به این کشتی گیر واگذار کرد تا از کسب مدال محروم شود.