تبیان، دستیار زندگی
بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته از دبیر علمی جشنواره، شورای سیاست گذاری جشنواره، مدیران کمیته های مختلف جشنواره، اعلام نظر کمیته کنترل و ارزیابی جشنواره، و شرکت کنندگان در جشنواه برترین و ضعیف ترین کمیته های جشنواره بین المللی آخرین منجی مشخص شدند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته

موسسه تبیان یکی از کمیته های برتر جشنواره بین المللی آخرین منجی شناخته شد

جشنواره آخرین منجی گامی موثر در راستای همسوسازی برنامه های مهدوی

بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته از دبیر علمی جشنواره، شورای سیاست گذاری جشنواره، مدیران کمیته های مختلف جشنواره، اعلام نظر کمیته کنترل و ارزیابی جشنواره، و شرکت کنندگان در جشنواه برترین و ضعیف ترین کمیته های جشنواره بین المللی آخرین منجی مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره بین المللی آخرین منجی با توجه به اینکه مدیریت هر یک از کمیته های جشنواره بر عهده یک سازمان یا نهاد خاص فرهنگی بود، بر اساس مصوبه شورای هماهنگی جشنواره تصمیم گرفته شد که به جهت ایجاد فضای رقابتی در حوزه خدمت به فرهنگ و ادب انتظار برترین و ضعیف ترین کمیته های جشنواره معرفی شوند.

بر این اساس کمیته نماهنگ با مسئولیت حوزه هنری استان تهران، کمیته چاپ و اطلاع رسانی جشنواره به مدیریت موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، کمیته ادبی با مسئولیت روزنامه جام جم، کمیته رسانه های دیجیتال با مسئولیت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و کمیته طرح و ایده با مسئولیت ستاد عالی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور به ترتیب به عنوان برترین کمیته ها و کمیته های شایسته تقدیر معرفی شدند. همچنین کمیته پایان نامه و مقاله جشنواره با مدیریت ابوالفضل فیروزی به دلیل ایجاد ناهماهنگی و اختلال در برنامه های جشنواره ، عدم تقویت فرهنگ و ادب انتظار، و عدم استفاده از مشاوران کار آمد، به عنوان ضعیف ترین کمیته جشنواره شناخته شد.

بنا بر این گزارش با اعلام برترین و ضعیف ترین کمیته های نخستین جشنواره بین المللی آخرین منجی، این جشنواره در این دوره رسما به کار خود پایان داده و پس از تشکیل اولین جسله شورای سیاست گذاری، دومین جشنواره با سیاست های جدیدی کار خود را آغاز خواهد نمود.

روابط عمومی موسسه تبیان