تبیان، دستیار زندگی
بازیكن ایرانی تیم اینتراخت فرانكفورت با رد شایعه قرار گرفتنش در فهرست فروش باشگاه اینتراخت فرانكفورت گفت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدوی کیا: به شایعات توجه نمی کنم

مهدی مهدوی کیا

بازیكن ایرانی تیم فوتبال اینتراخت فرانكفورت با رد شایعه قرار گرفتنش در فهرست فروش این باشگاه آلمانی گفت: این تنها پیش‌بینی یك خبرنگار است و از این پیش‌بینی‌ها در هشت، نه سال اخیر درمورد من بسیار انجام شده است.

مهدی مهدوی‌كیا در گفتگو با ایسنا، اظهار كرد: این تنها یك پیش بینی بوده كه نام من در فهرست فروش قرار گرفته است. من اگر می‌خواستم در این چند ساله خودم را درگیر چنین مسایلی كنم، باید هفت، هشت سال پیش از بوندسلیگا می‌رفتم. من تا سال 2010 با باشگاه اینتراخت قرارداد دارم و نمی‌خواهم تا پیش از پایان قراردادم از این تیم جدا شوم.

وی افزود: با اینكه به عقاید همه احترام می گذارم اما، تنها كار خودم را انجام می‌دهم و این پیش‌بینی بوده كه یك خبرنگار از خودش انجام داده است و نمی‌خواهم خودم را درگیر این مسایل كنم. ضمن این كه اگر به گذشته‌ برگردید می‌بینید كه در هشت، نه سال اخیر چنین پیش‌بینی‌هایی درمورد من بسیار انجام شده اما، من هیچ توجهی به آنها نكرده و نمی‌كنم.

مهدی مهدوی کیا

بازیكن ایرانی تیم اینتراخت فرانكفورت اضافه کرد: برایم مهم این است كه بتوانم با آمادگی بالا برای اینتراخت بازی كنم، همیشه در فصل‌هایی كه از ابتدا بازی نكرده‌ام مانند سال‌های 2001 ، 2003 و 2005 بازی‌های خوبی انجام داده‌ام، این فصل هم می‌خواهم چنین شرایطی داشته باشم.

وی درباره وضعیتش خاطر نشان کرد: پس از یك هفته مصدومیتی كه داشتم، در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارم و در تمام بازی‌های تداركاتی تیم حضور پیدا كرده‌ام و دلیل اینكه در بازی حذفی هم دردقایق آخر به میدان آمدم، این بود كه تیم به دلیل اخراج بازیكن‌مان ده نفره شد و به همین خاطر به صلاحدید مربی در دقایق پایانی به زمین آمدم. با این حال برای دیدار با هرتابرلین در یكشنبه آینده هیچ مشكلی ندارم و می‌توانم برای تیم بازی كنم.

مهدوی‌كیا در پایان درباره قرار گرفتن نامش در فهرست 38 نفره تیم ملی گفت: همیشه این مساله را گفته‌ام كه من به عنوان یك بازیكن ایرانی با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم و هر زمان كه بتوانم برای تیم ملی بازی كنم، از تمام وجودم برای موفقیت تیم كشورم استفاده می‌كنم.

حضور 29 دقیقه‌ای کیا برابر رئال‌مادرید

مهدی مهدوی کیا

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت سه‌شنبه شب با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به نقل از ایسنا، در این دیدار که در ورزشگاه خانگی آینتراخت برگزار شد، ابتدا در دقیقه 6 بازی بلاید برای تیم آلمانی گلزنی کرد و سپس در دقیقه 70 روبینیو تک گل حریف را پاسخ داد.

مهدی مهدوی‌کیا بازیکن ایرانی آینتراخت نیز در این دیدار از دقیقه 61 به جای ایناموتو وارد زمین شد.