تبیان، دستیار زندگی
کشتی گیر وزن 60 كیلوگرم كشتی آزاد کشورمان با دو پیروزی و یک شکست برای کسب مدال برنز المپیك پكن به میدان....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمدی نخستین مدال ایران را کسب کرد

مراد محمدی

کشتی گیر وزن 60 كیلوگرم كشتی آزاد ایران با کسب سه پیروزی و یک شکست نخستین مدال کاروان ورزش ایران را در رقابت های المپیك 2008 پکن کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، رقابت های وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک از صبح امروز در سالن دانشگاه کشاورزی پکن آغاز شد و مراد محمدی دارنده مدال های طلا و برنز جهان در نخستین کشتی خود برابر ابراهیم مدنی از مصر قرار گرفت و در دو تایم متوالی و با نتایج 7 بر صفر و 2 بر صفر این کشتی گیر را از پیش رو برداشت.

تکواندو، محمدی

وی در کشتی دوم خود برابر سعید آذربایجانی کشتی‌گیر ایرانی الاصل کانادا به میدان رفت و در دو تایم متوالی و با نتایج مشابه یک بر صفر از سد این حریف هم گذشت تا راهی دیدار نیمه نهایی این مسابقات شود.

نماینده وزن 60 كیلوگرم كشتی آزاد ایران در این مرحله برابر ماولت باتیروف روس قرار گرفت، کشتی گیری که با پیروزی برابر یاندرو کوئینتانا قهرمان وزن 60 کیلوگرم المپیک پیروز شده بود. محمدی در این دیدار کار خاصی انجام نداد و در دو تایم متوالی و با نتایج مشابه ک بر صفر مغلوب این کشتی گیر روس شد و از راهیابی به دیدار نهایی المپیک پکن بازماند.

محمدی در دیدار رده بندی برابر سلیم خان حسین اف از آذربایجان به میدان رفت و با شکست این کشتی گیر مقتدر در دو تایم متوالی نخستین مدال کاروان ورزش ایران و مدال برنز المپیک 2008 پکن را از آن خود کرد.