تبیان، دستیار زندگی
"تلخی قند را ما هم چشیده ایم، ولی شیرینش کرده ایم." آموزش دیابت گابریک، یک موسسه غیردولتی می باشد که با هدف اصلی آموزش، در نقش مکمل پزشک معالج، کنترل بهتری را برای افراد دیابتی ممکن می سازد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی آموزش دیابت گابریک

آموزش دیابت گابریک

"تلخی قند را ما هم چشیده ایم، ولی شیرینش کرده ایم."

آموزش دیابت گابریک، یک موسسه غیردولتی می باشد که با هدف اصلی آموزش، در نقش مکمل پزشک معالج، کنترل بهتری را برای افراد دیابتی ممکن می سازد.

افرادی که در این مرکز در حال فعالیت هستند، همگی خود دیابت دارند و به همین دلیل با مشکلات و مسائل مربوط به کنترل دیابت آشنا هستند و دلسوزانه به افراد دیابتی برای کنترل قند خونشان کمک می کنند. آنها می خواهند تلخی قند را برای همه دیابتی ها شیرین کنند.

آموزش دیابت گابریک

دوره های آموزشی براساس پروتکل مرکز تحقیقات دیابت میشیگان(با تاییدیه وزارت بهداشت) بنا شده است و در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته به طور جداگانه برای افراد دیابتی نوع1، نوع 2 وابسته به انسولین و نوع 2 وابسته به داروهای خوراکی برگزار می گردند.

وب سایت آموزش دیابت گابریک www.gabric.ir جامع ترین مرجع آموزش دیابت به زبان فارسی در اینترنت است. این وب سایت از بخش های متعددی تشکیل شده است:

- جدیدترین اخبار روز مرتبط با دیابت

- نکات آموزشی هفتگی

- دستور آشپزی دیابتی

- تالار گفتگو گابریک (forum)

- مرجع جامع جهت یادگیری دیابت

آموزش دیابت گابریک

در ضمن آموزش دیابت گابریک، جزوه آموزشی "کنترل آسان دیابت" را با یک تماس، به طور رایگان برای همه افراد دیابتی ارسال می کند.

*مطالب مرتبط:

مطالبی جامع درباره بیماری دیابت

مطالبی مفید درباره رژیم غذایی در بیماری دیابت

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.