تبیان، دستیار زندگی
كت سایوان جایگاه خبرنگاران استادیوم آزادی را نوسازی می‌كند با هدف احترام به شان خبرنگاران، شركت «سایوان صنعت» برگزار كننده مسابقات جام ملت‌های غرب آسیا در صورت موافقت مدیریت ورزشگاه آزادی، جایگاه خبرنگاران این مجموعه ورزشی را...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

(مسابقات جام ملت‌های غرب آسیا( سایوان كاپ


شركت سایوان جایگاه خبرنگاران استادیوم آزادی را نوسازی می‌كند
با هدف احترام به شان خبرنگاران، شركت «سایوان صنعت» برگزار كننده مسابقات جام ملت‌های غرب آسیا در صورت موافقت مدیریت ورزشگاه آزادی، جایگاه خبرنگاران این مجموعه ورزشی را نوسازی خواهد كرد.
مهندس حسن فرهود آقایی مدیر عامل شركت با اعلام این مطلب، گفت: پس از حضور اعضا هیات مدیره شركت سایوان در جایگاه ویژه خبرنگاران ورزشگاه آزادی، تصمیم گرفتیم كه این جایگاه را متناسب با شان و منزلت اهل قلم، بازسازی و نوسازی كنیم.
وی افزود: خوشبختانه به نظر می‌رسد مدیریت مجموعه‌ی ورزشی آزادی نیز نسبت به این پیشنهاد واكنش مثبتی دارد.
آقایی ادامه داد: همچنین سالن كنفرانس خبری نیز با هزینه شركت سایوان صنعت بازسازی خواهد شد.
وی در پایان گفت: امیدواریم با این قدم علاوه بر مشاركت در نوسازی و حفظ بخشی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ی ورزشی كشورمان توانسته باشیم به سهم خود به منزلت بالای خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و گزارشگران رسانه‌های خبر ادای احترام كنیم.
گفتنی است، در پی اهدا یك دستگاه سمند LX از سوی شركت ایران خودرو به تماشاچیان فینال بازی‌های جام «سایوان» شركت سایوان صنعت نیز 10 دستگاه یخچال و فریزر سایوان را به این مهم اختصاص داد.
مسابقات جام ملت‌های غرب آسیا( سایوان كاپ )
اختصاص جوایز ویژه برای تماشاگران


در پی اهداء یك دستگاه سمند LX از سوی شركت سایوان صنعت به تماشاگران فینال مسابقات جام ملت‌های غرب آسیا، این شركت علاوه بر این خودرو، 10 دستگاه یخچال و فریزر نیز به تماشاچیان اهدا می‌كند.
هیات مدیره‌ی این شركت به منظور حضور هرچه باشكوه‌تر تماشاچیان در بازی فینال جام سایوان كه احتمالا میان دو تیم ایران و اردن برگزار خواهد شد، تعداد 10 دستگاه یخچال و فریزر خانگی را به قید قرعه به تماشاچیان این بازی اهدا خواهد كرد.
گفتنی است؛ پس از انجام بازی‌ها و قبل از قرعه‌كشی جشن باشكوهی با عنوان اختتامیه‌ی بازی‌ها از سوی شركت سایوان صنعت تدارك دیده شده است.
خوشحالی دایی از سایوان

علی دایی آقای گل فعلی جام سایوان ( رقابتهای غرب آسیا) گفت : ایران از نظر منابع انسانی و استعدادهای فوتبال بسیار غنی است و در صورت سرمایه گذاری های لازم و برنامه ریزی مناسب فوتبال ما می تواند همگام با جهان پیشرفت كند . البته باید سیاست گذاری ها به گونه ای باشد تا حامیان تیم های باشگاهی از سرمایه گذاری خود در این عرصه سود لازم را به دست آورند .
دایی برای اولین بار از رسانه ها نیز تعریف كرد : با حمایت رسانه ها از اسپانسرها آنها حاضر به صرف منابع بیشتری در عرصه های ورزشی خواهند شد و در این میان مطبوعات و رسانه ها كمك زیادی می توانند انجام دهند . دایی در خصوص اینكه سایوان اسپانسر این رقابتهاست گفت : به عنوان یك ایرانی خوشحالم در مسابقاتی شركت می كنم كه اسپانسر آن یك شركت ایرانی است نه خارجی .