تبیان، دستیار زندگی
بیش از 11 میلیون تومان جوایز نقدی، به برگزیدگان "دومین جشنواره داستان انقلاب" در بخش‌های "رمان و داستان بلند انقلاب" و "داستان کوتاه انقلاب" اهدا می‌شود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان جایزه 11 میلیونی داستان انقلاب

فراخوان جایزه 11 میلیونی داستان انقلاب

بیش از 11 میلیون تومان جوایز نقدی، به برگزیدگان "دومین جشنواره داستان انقلاب" در بخش‌های "رمان و داستان بلند انقلاب" و "داستان کوتاه انقلاب" اهدا می‌شود.

به گزارش کتاب‌نیوز به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره داستان انقلاب، ‌در این جایزه و در بخش «رمان و داستان بلند انقلاب» به اثر برگزیده مبلغ «40میلیون ریال»، ‌اثر برتر مبلغ «30میلیون ریال» و اثر تقدیری مبلغ «20 میلیون ریال» اهدا می‌شود.

در بخش «داستان کوتاه انقلاب» نیز به اثر برگزیده مبلغ « 10 میلیون ریال» اثر برتر مبلغ « 7 میلیون و 500 هزار ریال» و اثر تشویقی مبلغ « 5 میلیون ریال» اختصاص می‌یابد. بنابر این گزارش، هیات داوران نخستین دوره این جایزه هیچ کدام از آثار داوری شده را در حد عنوان برگزیده و برتر تشخیص نداده‌اند و جایگاه سه اثر منتخب را در حد تقدیر تشخیص دادند. در بخش رمان،«سید محمد کاظم مزینانی» به دلیل نگارش رمان « سه‌گانه شاهانه»،«سید هاشمی حسینی» به دلیل تالیف رمان «اشک آخر» و «محمدعلی گودینی» به دلیل تالیف رمان « تالار پذیرایی» مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در بخش داستان کوتاه نیز "تیمور آقامحمدی" به خاطر تالیف داستان کوتاه "شرکت در یک قتل دسته جمعی" مورد تقدیر قرار گرفت.

نویسندگان، می‌توانند آثار داستانی خود با درون مایه انقلاب اسلامی را تا پایان آذر ماه سال جاری به دبیرخانه به آدرس تهران- تقاطع خیابان حافظ و سمیه - حوزه هنری- مرکز آفرینش‌های ادبی- کارگاه قصه و رمان( دبیرخانه دومین جشنواره داستان انقلاب) صندوق پستی: 1777/15815 ارسال نمایند.

کتاب نیوز