تبیان، دستیار زندگی
باشگاه فرانسوی "گرنوبل فوت 38" امروز به "مجتبی جباری" پاسخ می‌دهد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جباری: در فرانسه موفق می‌شوم

جباری: در فرانسه موفق می‌شوم

باشگاه فرانسوی "گرنوبل فوت 38" امروز به "مجتبی جباری" پاسخ می‌دهد.

مجتبی جباری پس از بازگشت از فرانسه در گفتگو با ایسنا، اظهار كرد: من در تمرینات این تیم شركت كردم و در یك بازی تداركاتی آنها نیز یك نیمه حضور داشتم كه عملكردم مورد توجه مربی تیم قرار گرفت.

وی افزود: این تیم بسیار خوب است و از مربی كاربلد، بازیكنان جوان و امكانات مناسبی برخوردار است. تصور می‌كنم بتوانم در لیگ فرانسه موفق شوم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تصریح كرد: درباره مسایل مالی با این تیم صحبت كرده‌ام و قرار است آنها امروز پاسخ نهایی خود را اعلام كنند. در صورتی كه شرایط فراهم شود، به این تیم می‌روم و در غیر این صورت در استقلال می مانم.

وی درباره نگرانی از احتمال سقوط این تیم در لیگ فرانسه نیز تاکید کرد: در هر صورت اگر بتوانم شایستگی‌های خود را نشان دهم، این شانس را دارم كه به تیم‌های بهتر و بزرگتر فرانسه یا اروپا راه پیدا كنم.

جباری درباره علت تمایلش برای بازی در اروپا نیز افزود: پس از فوت پدرم دیگر شرایط روحی خوبی ندارم و تصور می‌كنم دور شدن از این فضا می‌تواند به من كمك كند. ضمن آنكه تیم فرانسوی نیز از امكانات خوب و حرفه‌ای برخوردار است.

وی درباره مراسم انتخاب بهترین بازیكن فوتبال ایران و رقابتش با محسن خلیلی و كریم باقری نیز گفت: مراسم خوبی بود اما، این كار در ایران هنوز به طور كامل جا نیفتاده است. امیدوارم كیفیت مراسم در سال‌های آینده افزایش یابد. از انتخاب كریم باقری به عنوان بهترین بازیكن نیز بسیار خوشحال شدم و به او تبریك می‌گویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: اگر در استقلال ماندنی شوم، تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در این فصل نیز با این تیم به قهرمانی برسم.