تبیان، دستیار زندگی
هافبک میانی تیم فوتبال استقلال بعد از ظهر دیروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادش را با .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جباری در استقلال ماندنی شد

مجتبی جباری هافبک شماره 8 استقلال تهران

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال بعد از ظهر دیروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادش را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد

داستان دنباله دار شماره 8 استقلال برای حضور در هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر با تمدید قرارداد این بازیکن با این باشگاه  به پایان رسید.

بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه استقلال مجتبی جباری پس از برگزاری نشست هایی با مسئولان این باشگاه به توافق رسید تا یک فصل دیگر در این تیم بازی کند.

مجتبی جباری پس از تمدید قرارداد خود با استقلال گفت: همان طور كه به استقلالی‌ها قول داده بودم، قراردادم با این تیم را تمدید كردم.

مجتبی جباری در گفت‌وگو با  (ایسنا)، اظهار كرد: از ابتدا نیز گفته بودم كه هیچ مشكلی برای آمدن به استقلال ندارم و تنها می‌خواستم گزینه‌های خارجی خود را بررسی كنم و از قبل هم قول داده بودم كه اگر شرایط حضورم در خارج فراهم نشد، به استقلال بیایم كه همین اتفاق افتاد.

وی افزود: مذاكرات خوب و شفافی را با مدیرعامل باشگاه استقلال داشتم و با توجه به اطمینانی كه به فتح‌الله‌زاده دارم هیچ مشكلی برای تمدید قرارداد نداشتم.

مجتبی جباری هافبک شماره 8 استقلال تهران

جباری در ادامه با اشاره به همكاری باشگاه استقلال در صورت بحث ترانسفرش نیز گفت: در حال حاضر یك پیشنهاد از یك تیم دسته‌ی اول فرانسه دارم كه هفته‌ی آینده برای بررسی این پیشنهاد به فرانسه می‌روم و اگر پیشنهاد خوبی باشد، به این تیم منتقل می‌شوم.

جباری خاطرنشان كرد كه این تیم المپیك مارسی نیست اما، یكی از تیم‌های لیگ دسته‌ی اول فرانسه است.

مجتبی جباری درباره‌ی موفقیت در تیم استقلال نیز گفت: بسیار امیدوارم و تلاش می‌كنم تا در این فصل نیز برای استقلال مفید باشم و امید بسیاری دارم كه بار دیگر همراه این تیم به جام دست پیدا كنم.

وی هرگونه مشكل در زمینه‌ی تمدید قرارداد با باشگاه استقلال یا مباحث مربوط به پیشنهاد 500 میلیون تومانی خود را رد كرد و گفت: بدون مشكل به استقلال آمدم و به هیچ عنوان شرایط دشوار مالی برای باشگاه تعیین نكردم.

جباری در پایان پیرامون تلاشش برای بازگشت به تیم ملی نیز گفت: امید بسیاری دارم كه بتوانم در تیم ملی نیز حضور داشته باشم و در راه جام جهانی تیم ایران را همراهی كنم.