تبیان، دستیار زندگی
مجتبی جباری در شرایطی هنوز وضعیت خود را با باشگاه استقلال مشخص نکرده است که امروز آخرین روز از فصل نقل و....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهاد 430 میلیونی به جباری

پیشنهاد 430 میلیونی به جباری

مجتبی جباری در شرایطی هنوز وضعیت خود را با باشگاه استقلال مشخص نکرده است که امروز آخرین روز از فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به شمار می رود و باید وضعیتش برای آینده مشخص شود.

به نقل از مهر، نشست روز شنبه مجتبی جباری با علی فتح الله زاده با امیدواری های زیادی برای آبی پوشان تهرانی همراه بود. استقلالی ها از روزشنبه امیدوارتر از روزهای قبل به تمدید قرارداد با جباری هستند. ظاهرا طرفین مذاکره برای عقد قرارداد جدید به اتفاق نظر رسیده اند.

باور اینکه در نشست روز شنبه پیرامون رقم قرارداد صحبتی به میان نیامده غیر قابل باور است. حتما و بدون شک در این خصوص صحبت های زیادی بین طرفین مذاکره رد و بدل شده است. اگر غیر از این بود نه جباری خوشحال از دفتر فتح الله زاده بیرون می آمد نه آبی پوشان مدعی به تمدید قرارداد با وی می شدند.

از باشگاه استقلال خبر می رسد در نشست روز شنبه جدا از ابراز تمایل جباری برای بازی در تیم های خارجی، صحبت در خصوص رقم قرارداد هم مطرح شده است، البته نه به اندازه 500 میلیونی که در رسانه ها آمده است و رقمی در حد و اندازه های سقف قرارداد بازیکنان استقلال.

پیشنهاد 430 میلیونی به جباری

جباری که باشگاه های زیادی را خواهان خود می بیند ظاهرا با دریافت رقمی حدود 430 میلیون تومان حاضر به تمدید قرارداد شده است آنهم فقط برای یک سال.

پیشنهاد وسوسه انگیز باشگاه استقلال به جباری که رکورد بازار نقل و انتقالات را می شکند به احتمال زیاد وی را تا ظهر امروز پای میز ثبت قرارداد هیئت فوتبال استان تهران می رساند و جباری با خودکار آبی پای برگه ای را امضا می کند که بالای آن نام استقلال دیده می شود، مگر اینکه اتفاقات دیگری بیفتد.

برای تداوم همکاری استقلال و جباری همه چیز مهیاست مگر اینکه اتفاقات خاصی رخ دهد. یکی از آنها تمایل وافر جباری به حضور در تیم های خارجی است. ظاهرا وی با مدیربرنامه های بازیکنان خارجی ابومسلم به تفاهم رسیده است تا راه حضورش در تیم های خارجی را هموار کند. همین مسئله باعث شده تا جباری برای تمدید قرارداد با آبی پوشان تردید داشته باشد. وی استقلال را در یک قدمی خود می بیند اما حواسش به کشورهای اروپایی است. اگر شایعات به وقوع بپیوندد جباری تا عصر امروز مسافر اروپا خواهد بود و فصل بعد در یک تیم فرانسوی توپ می زند.

پیشنهاد 430 میلیونی به جباری

جباری بارها گفته است که در ایران فقط برای استقلال بازی می کند اما در این بین برخی پیشنهادها، رودربایستی با برخی نزدیکان شاید وی را ترغیب به جدایی از استقلال و حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر کند. در بین 18 تیم لیگ برتری وی قطعا دو انتخاب بیشتر نخواهد داشت: استقلال و صباباتری.

جباری استقلال را می خواهد به واسطه پیشینه حضورش در این تیم، هوادارانش و البته جایگاه ویژه ای که در این تیم دارد و چندین محاسن دیگر که رقم قرارداد مطلوب از آن جمله است. اما چرا مجتبی برای حضور در صباباتری از خود تمایل نشان می دهد؟ حضور کریم ملاحی و فیروز کریمی که جباری با اعتماد آنها به جایگاه فعلی رسیده است، می تواند دلیل محکمی برای چرخش وی به سمت این تیم باشد.

در این بین یکی از نزدیکان جباری که رابطه بسیاری خوبی با بازیکنان فوتبال دارد، از مسئولان تاثیرگذار باشگاه صباباتری است، وی و در تلاش است تا جباری را به سمت قم بچرخاند. تا به امروز تلاشش نتیجه خاصی جز چند عکس یادگاری نداشته مگر اینکه امروز اتفاق خاصی رخ دهد.

تا ساعت 24 امشب باید منتظر ماند و دید بالاخره جباری کدام گزینه را انتخاب می کند؟ استقلال؟ صباباتری؟ یا لیگ های خارجی ؟ وی فعلا به گزینه یک نزدیک تر است.