تبیان، دستیار زندگی
برندگان دومین مسابقه بین المللی كاریكاتور «فلسطینی خانه ندارد» طی مراسمی كه بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۸ خرداد ماه در فرهنگسرای هنر برپا شده آثار برتر دومین مسابقه بین المللی - اینترنتی كاریكاتور با موضوع «فلسطینی خا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 31 خرداد 1383

معرفی برندگان دومین مسابقه بین المللی كاریكاتور «فلسطینی خانه ندارد»

طی مراسمی كه بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۸ خرداد ماه در فرهنگسرای هنر برپا شده آثار برتر دومین مسابقه بین المللی - اینترنتیكاریكاتور با موضوع «فلسطینی خانه ندارد» معرفی شدند.

بر اساس رأی داوران از میان آثار رسیده «كریستوبال - رینوزو» از آرژانتین، مجید صالحی و محمد امین آقایی از ایران (به طور مشترك) و «كائو گومز» از برزیل به ترتیب جوایز اول تا سوم این مسابقه را به خود اختصاص دادند. همچنین هنرمندان كاریكاتوریست «شیوا زمانفر» از ایران و «دوجیانگ جون» از چین به دلیل ارائه آثار قابل توجه كاریكاتور چهره، موفق به دریافت لوح تقدیر شدند. علاوه بر این هیأت داوران به ۴ اثر راه یافته به مرحله نهایی را كه به ترتیب متعلق به اری ازبك از تركیه، آریف ساتریستانتو از اندونزی، انریكو لاكوستاپرنیس از كوبا و مهدی روزبهانی از ایران بودند، شایسته دریافت لوح تقدیر تشخیص دادند.

داوران دومین مسابقه بین المللی كاریكاتور فلسطینی خانه ندارد، كه توسط خانه كاریكاتور ایران وابسته به سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران و فرهنگسرای هنر برگزار گردید.

جواد علیزاده، محمدعلی بنی اسدی، محمدحسین نیرومند و محمد رفیع ضیایی از ایران و «كازانفسكی» از اوكراین، «آموریم» از برزیل، «زیا» از چین و «دالپونته» از ایتالیا برعهده داشتند.