تبیان، دستیار زندگی
محمد بیداریان شناگر 19 ساله کشورمان علیرغم شانس کسب رکورد ورودی المپیک به دلیل همگروهی با شناگر رژیم اشغالگر....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سهیمه المپیک فدای مردم فلسطین

سهیمه المپیک فدای مردم فلسطین

محمد بیداریان شناگر 19 ساله کشورمان علیرغم شانس کسب رکورد ورودی المپیک به دلیل همگروهی با شناگر رژیم اشغالگر قدس از شرکت در این مسابقه امتناع کرد و از کسب سهمیه المپیک بازماند.

به نقل از مهر، محمد بیداریان که صبح روز پنجشنبه در رقابت های اوپن کرواسی و آخرین مرحله ورودی المپیک، در ماده 100 متر آزاد با رکورد 25/52 ثانیه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده بود، پنجشنبه شب به دلیل همگروهی با شناگر رژیم صهیونیستی از ادامه حضور در رقابت های این ماده کناره گیری کرد.

این شناگر جوان که از شانس بالایی برای کسب سهمیه ورودی المپیک برخوردار بود، به خاطر مردم مظلوم فلسطین از این سهمیه چشم پوشی کرد تا بدین شکل به آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی لبیک بگوید.

در ادامه این رقابت ها امروز (شنبه) هم محمد بیداریان (50 متر آزاد)، محمد علیرضایی (50 متر قورباغه) و سیروس سعید (100 متر پروانه) به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

یکشنبه 23 تیرماه در آخرین روز این رقابت ها، محمد بیداریان در 200 متر آزاد و محمد علیرضایی در 200 متر قورباغه با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

بیداریان قهرمان دو ملت ایران و فلسطین است

سهیمه المپیک فدای مردم فلسطین

رئیس بسیج ورزش کشور گفت: قهرمانان ایرانی که درمیادین ورزشی بین المللی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس مسابقه نمی دهند، قهرمان دوملت ایران و فلسطین هستند.

سردار مجید مشایخی در گفتگو با ایرنا اظهارداشت: محمد بیداریان که با این عمل جوانمردانه شانس کسب سهمیه المپیک پکن را از دست داد قهرمان ملت های ایران وفلسطین است. وی با این عمل خود، فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج ورزش کشور طبق روال سالهای گذشته در ایام مباه مبارک رمضان از ورزشکاران جوانمردی که درمقابل ورزشکاران اسرائیل حاضر به مسابقه نشده اند تجلیل می کند.

رئیس بسیج ورزش کشور با ارزوی اینکه ملت مظلوم فلسطین هرچه زودتر به حق قانونی خود برساند تاکید کرد: امیدواریم بزودی ورزشکاران فلسطینی با نام و پرچم خود درمیدان ورزشی بین المللی حضور یابند.

مشایخی در مورد برنامه بسیج ورزش کشور گفت : باهماهنگی کمیته ملی المپیک بزودی جشن ولادت حضرت علی علیه السلام و جشن بدرقه قهرمانان ملی پوش بازیهای المپیک پکن برگزار خواهد شد.