تبیان، دستیار زندگی
اد ماه1383 مسابقه فیلم و عكس گل آقا مسابقه فیلم و عكس گل آقا برگزار می شود مدیر ارتباطات رسانه ای مؤسسه توسعه سیاحتی كیش از برپایی گسترده تر جشنواره «گل آقا» از سال آینده و به صورت رقابتی خبر داد. كامران ملكی در گفت وگو با خ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 20 خرداد ماه1383

مسابقه فیلم و عكس گل آقا

مسابقه فیلم و عكس

گل آقا  برگزار می شودمدیر ارتباطات رسانه ای مؤسسه توسعه سیاحتی كیش از برپایی گسترده تر جشنواره «گل آقا» از سال آینده و به صورت رقابتی خبر داد.

كامران ملكی در گفت وگو با خبرگزاری فارس همچنین افزود: جشنواره «گل آقا» تابستان سال جاری و همزمان با جشنواره تابستانی كیش در دو رشته فیلم و كاریكاتور و به صورت مرور برگزیده فیلم های طنز و كمدی سینمای ایران و نمایش برگزیده كاریكاتورها برگزار می شود اما از سال آینده رشته های دیگر هنری مانند شعر، موسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی و... هم به جشنواره اضافه می شوند و رقابتی خواهد بود.

وی درباره زمان دقیق این جشنواره گفت: هنوز زمان قطعی مشخص نشده است اما احتمالاً بین پانزدهم تیرماه تا پانزدهم مرداد ماه خواهد بود.

وی گفت: البته برای امسال فرصت دیگری برای تولید آثار جدید نداریم، اگرچه درباره این پیشنهاد شما فكر می كنیم تا اگر احیاناً تولیداتی درباره ی شخص مرحوم صابری وجود داشته باشد، در جشنواره شركت كنند. ملكی درباره نقش خانواده مرحوم كیومرث صابری فومنی دراین جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با هماهنگی كامل خانواده مرحوم صابری برپامی شود و خود این عزیزان كه در موسسه گل آقا هم حاضر هستند، كار انتخاب فیلم ها و كاریكاتورها را انجام خواهند داد.