تبیان، دستیار زندگی
با موافقت کنفدراسیون شنای آسیا، ایران میزبان نخستین دوره‌ مسابقات واترپلوی ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران میزبان واترپلوی نوجوان آسیا

ایران میزبان واترپلو نوجوان آسیا

با موافقت کنفدراسیون شنای آسیا، ایران میزبان نخستین دوره‌ مسابقات واترپلوی نوجوانان آسیا شد. به نقل از ایسنا؛ با موافقت کنفدراسیون شنای آسیا، میزبانی نخستین دوره مسابقات واترپلوی نوجوانان آسیا در سال 2008 (کمتر از 16 سال) به ایران واگذار شد.

در پی اعلام انصراف کشور ویتنام از برگزاری مسابقات واترپلوی نوجوانان آسیا، کنفدراسیون شنای آسیا با درخواست میزبانی ایران برای برگزاری نخستین دوره مسابقات واترپلوی نوجوانان آسیا در تهران موافقت کرد. این رقابت‌ها 2 تا 8 نوامبر (12 تا 18 آبان) در استخر ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

تیم‌های ملی واترپلوی نوجوانان و جوانان کشورمان از روز (شنبه) اردوی مشترک خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در استخر ورزشگاه آزادی آغاز کردند و به گفته‌ "احمد حسینی" سرمربی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان، پس از پایان اردوی مشترک تیم‌های کمتر از 18 و 16 سال کشور که خود را برای شرکت در مسابقات جوانان آسیا (2009 ژاپن) و نوجوانان آسیا (2008 تهران) آماده می‌کنند، 18 بازیکن برگزیده جهت برپایی اردوی تدارکاتی از 24 تیر عازم اسلواکی می‌شوند تا پس از اردوی اسلواکی ترکیب اصلی تیم نوجوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در ایران مشخص خواهد شود.