تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال آلمان دوشنبه شب در سومین و آخرین دیدار از مرحله نخست رقابت های یورو 2008 موفق شد تیم اتریش را...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بالاک صعود آلمان را قطعی کرد

بالاک صعود آلمان را قطعی کرد

تیم فوتبال آلمان دوشنبه شب در سومین و آخرین دیدار از مرحله نخست رقابت های یورو 2008 موفق شد تیم اتریش را شکست دهد تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

به نقل از مهر، تیم فوتبال آلمان دوشنبه شب در گروه B رقابت های یورو 2008 با یک گل در ورزشگاه "ارنست هاپل" وین مقابل اتریش، میزبان رقابت ها، به برتری رسید و به عنوان تیم دوم گروه به دور یک چهارم نهایی رقابت ها صعود کرد.

میشاییل بالاک در این دیدار که 51 هزار و 428 تماشاگر داشت با یک ضربه از راه دور در دقیقه 49 دروازه تیم فوتبال اتریش را گشود. بالاک در پایان از سوی برگزارکنندگان به عنوان برترین بازیکن میدان هم انتخاب شد.

آلمان روز پنج شنبه به مصاف تیم پرتغال با مربیگری لوییز فیلیپه اسکولاری می رود. این دیدار می تواند یادآور دیدار این دو تیم در بازی رده بندی رقابت های جام جهانی 2006 آلمان هم باشد. در آن دیدار تیم میزبان موفق شد با نتیجه 3 بر یک مقابل پرتغال به پیروزی برسد.

لو: فشارها بسیار زیاد بود

بالاک صعود آلمان را قطعی کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از پیروزی و راهیابی تیمش به مرحله یك چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا در اتریش وسوئیس ابراز رضایت كرد.

به نقل از ایسنا، یوآخیم لو كه شاگردانش با پیروزی یك بر صفر برابر اتریش یكی از دو میزبان رقابت‌های یورو 2008 توانستند با شش امتیاز همراه با كرواسی به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله بعد راه پیدا كنند، در نشست خبری پایان بازی برابر اتریش گفت: احساس خوبی دارم و از پیروزی راضی هستم.

وی ادامه داد: موقعیت پرفشار و سختی بود. با این حال هر مربی خوشحال می‌شود وقتی كه چنین بازی‌هایی با فشار و البته شور و هیجان همراه است.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در پایان گفت: بازیكنان به طور صد درصد در فكر اندیشه‌های تیمی بودند. اگر می‌خواهیم به هدف روشن خودمان دست پیدا كنیم باید به سطحی برسیم كه در دو سال گذشته اغلب در آنجا قرار داشتیم.

هیکرسبرگر: به هدف‌مان دست نیافتیم

بالاک صعود آلمان را قطعی کرد

پس از حذف سوئیس، اتریش دیگر میزبان یورو 2008 نیز پس از شسکت یک بر صفر برابر آلمان از این رقابت‌ها كنار رفت.

به نقل از ایسنا، تیم ملی اتریش با شكست برابر آلمان در ورزشگاه ارنست هاپل شهر وین با این رقابت‌ها در كشور خود وداع كرد. "میشائیل بالاك" با گل خود صعود آلمان و حذف اتریش را رقم زد.

جوزف هیکرسبرگر  در نشست خبری پایان بازی برابر آلمان گفت: روشن است كه همه ما ناامید و ناراحتیم. هدف ما راهیابی به مرحله یك چهارم نهایی بود و متاسفانه نتوانستیم به آن دست پیدا كنیم.

وی افزود: گل میشائیل بالاك در حد و اندازه‌های جهانی بود. ما در طول رقابت‌ها در كارهای دفاعی به خوبی سازماندهی شده بودیم. اما، در كارهای هجومی نتوانستیم موثر باشیم و همین هم حذف ما را رقم زد.