تبیان، دستیار زندگی
در راستای ارج نهادن به نظرات اعضا و کاربران محترم سایت بر آن شدیم تا جوایز جدید و متنوعی در بخش مسابقات روزانه قرار دهیم . به همین دلیل با شروع فصل تابستان جوایزی را در نظر گرفتیم تا شرکت کنندگان بتوانند استفاده بیشتری از آنها ببرند . جوایز جدید شامل
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جوایز تابستانی

جوایز تابستانی

در راستای ارج نهادن به نظرات اعضا و کاربران محترم سایت بر آن شدیم تا جوایز جدید و متنوعی در بخش مسابقات روزانه قرار دهیم .

به همین دلیل با شروع فصل تابستان جوایزی را در نظر گرفتیم تا شرکت کنندگان بتوانند استفاده بیشتری از آنها ببرند .

جوایز جدید شامل عینک و کلاه شنا ، راکت تنیس روی میز ، ساک ورزشی ، توپ فوتبال ، توپ والیبال ، مایو مردانه ، سی دی های آموزشی و بازی ، وسایل جانبی کامپیوتر و ... می باشد.

لازم به ذکر است اعضای سایت برای شرکت در مسابقات پس از شناسایی ، نیازی به پر کردن فرم مشخصات در این بخش ندارد و فقط پاسخ سوال را ارسال می کنند اما کاربرانی که می خواهند در مسابقات شرکت نمایند علاوه بر ارسال پاسخ باید هربار فرم مشخصات را به صورت کامل و دقیق پر کنند.

اعضای گرامی سایت دقت داشته باشند در صورتیکه آدرس پستی و تلفن آنها تغییر یافته است ، هرچه سریعتر جهت انجام تغییر این بخش از اطلاعات در فرم عضویت به بخش مشاوره عضویت مراجعه نمایند تا ارسال جوایز آنان با مشکل مواجه نگردد.

جهت شرکت در مسابقه روزانه اینجا کلیک کنید.

جهت عضویت در سایت -  برای سهولت در پاسخگویی به سوالات و بهره مندی از خدمات -  اینجا کلیک کنید.