تبیان، دستیار زندگی
دویدن فکر انسان را آرام می کند و استرس ( فشار های روحی ) را از بین مبرد ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی کتب ورزشی (8)

دو و میدانی

دو و میدانی ورزش مادر

دویدن فکر انسان را آرام می کند و استرس ( فشار های روحی ) را از بین می برد ، اما بیشتر از همه باید لذت بخش باشد. دویدن ضمن لذت بخش بودن ، آثار مثبت زیادی بر روی سلامتی و شادابی دارد و در صورت تمرین منظم موجب ، کاهش وزن و رضایت خاطر ورزشکار می شود. دویدن علاوه بر افزایش استقامت ، قدرت ، تحرک و چابکی ، تغذیه سالم و تفکر خلاق، به انسان احساس رضایت خاطر زیادی نسبت به بدن خود می دهد.

در این کتاب توصیه های علمی و مناسبی برای شروع دویدن ارائه شده و نشان داده می شود که چگونه می توان از دویدن لذت برد و به هدف خود دست پیدا کرد.

آیا می خواهید برای سلامتی خود بدوید؟ چند کیلو وزن کم کنید؟ شما حتما باید هدف واقع بینانه و قابل اندازه گیری برای خود مشخص کنید تا همواره حین تمرین آن را در جلو دیدگان خود داشته باشید و دنبال کنید.

این کتاب شامل بخش های مختلف و متنوعی از جمله اصول اولیه دویدن ، راهنمایی برای تمرین ، برنامه تمرینی برای دوندگان آماتور و حرفه ای ، روزی شش حرکت قدرتی و .... است .

این کتاب در 3100 نسخه به چاپ رسیده و قیمت آن 2500  تومان است .

دکتر محمود شیخ ، دکتر فضل ا... باقر زاده و دکتر مجید جلالی فراهانی  تهیه این کتاب را برعهده داشته اند و انتشارات بامداد کتاب  این کتاب را برای شما ورزش دوستان چاپ کرده است.

این کتاب با اطلاعات اصولی و با روشی ساده ، الگویی مناسب درباره دویدن ارائه می کند تا از بروز هر گونه اشتباهی در انجام این ورزش مفید جلوگیری به عمل آید و انگیزه شما را برای برای دویدن مرتب بالا ببرد. بنابراین از دویدن لذت ببرید.