تبیان، دستیار زندگی
دیدار رفت فینال بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی با کشور با پیروزی تیم فوتبال پگاه گیلان به پایان رسید....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عبور پگاه از خوان اول قهرمانی

عبور پگاه از خوان اول قهرمانی

دیدار رفت فینال بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی کشور با پیروزی تیم فوتبال پگاه گیلان به پایان رسید.

به نقل از مهر، دیدار رفت از مرحله نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 17:30 روز دوشنبه بین تیم های فوتبال پگاه گیلان و استقلال تهران برگزار شد که در نهایت شاگردان نادر دست نشان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافتند.

دراین دیدار که در ورزشگاه سردار جنگل رشت و با قضاوت سعید مظفری زاده برگزار شد، آگوستین گیلائوری در دقیقه 40 و از روی یک ضربه ایستگاهی گل برتری تیم پگاه گیلان را به ثمر رساند. ضمن اینکه پیروز قربانی از تیم فوتبال استقلال تنها بازیکن اخطاری این دیدار بود.

همچنین در جریان این دیدار وحید طالب لو دروازه بان استقلال در چندین صحنه با واکنش های به موقع خود مانع از بازشدن بیشتر دروازه تیمش شد.

دیدار برگشت تیم های فوتبال استقلال تهران و پگاه گیلان  ساعت 18 روز دوشنبه بیست و هفتم خردادماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد تا قهرمان بیست و یکمین دوره این رقابتها مشخص شود.

دست نشان: پگاه را جاودانه می کنم

سرمربی تیم فوتبال پگاه گیلان تاکید کرد در دیدار برگشت فینال جام حذفی نیز برای پیروزی به میدان خواهند رفت تا عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر دست نشان که پس از پیروزی یک بر صفر امروز تیمش برابر استقلال با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: باید از هواداران پگاه تشکر کنم که این بار هم ما را تنها نگذاشتند و با حمایت هایشان روحیه بازیکنان را برای رسیدن به پیروزی افزایش دادند. امیدوارم این حمایت در تهران هم ادامه داشته باشد.

وی در ادامه به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت و افزود: ما نیمه اول دیدار فینال را به سود خود خاتمه و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک فوتبال زیبا در نیمه دوم این فینال هم به پیروزی برسیم و عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پگاه گیلان با تاکید بر اینکه می خواهد با قهرمانی در جام حذفی در پگاه جاودانه شود از تغییر تاکتیک تیمش در دیدار برگشت خبر داد و افزود: قطعا استقلال در بازی برگشت برابر تماشاگرانش برای رسیدن به گل تلاش خواهد کرد و این فرصت مناسبی برای ما خواهد بود که برنامه هایمان را به اجرا درآوریم و به اهدافمان برسیم.

دست نشان در پایان گفت: قطعا در تهران هم برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و به بازی تدافعی فکر نمی کنیم.

قلعه نویی: در تهران جشن قهرمانی می گیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار رفت فینال جام حذفی گفت: اگر قدر موقعیت ها را می دانستیم باید با چهار گل حریف را شکست می دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی که پس از شکست یک بر صفر امروز تیمش برابر پگاه گیلان با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند که تصور می کنم سهم استقلال بیشتر بود اما نتوانستیم از موقعیت هایی که بدست آوردیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: ما در این بازی پنج - شش موقعیت خوب داشتیم که اگر به گل تبدیل می شد باید بازی را با نتیجه 4 بر2 می بردیم.

وی در مورد غیبت جباری گفت: اگر جباری را در اختیار داشتیم می توانستیم بهتر بازی کرده و نتیجه را از آن خود کنیم. نمی دانم چرا کادر فنی تیم ملی جباری را در اختیار تیم ملی قرار نداد و در دیدار برگشت برابر امارات تنها 8 دقیقه از او استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان با ابراز امیدواری از پیروزی تیمش در دیدار برگشت گفت: شک نداشته باشید که خوشحالی نهایی در پایان فینال جام حذفی از آن هواداران استقلال خواهد بود و ما با حمایت هوادارانمان می توانیم جشن قهرمانی را بگیریم.