تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری برتر برابر نماینده ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی پرگلی دست یافت. ..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست سنگین تیم دایی از تیم ملی

شکست سنگین تیم دایی از تیم ملی

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری برتر برابر نماینده ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی پرگلی دست یافت.

به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم باشگاهی سایپا عصر روزجمعه به مناسبت افتتاح ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی در اردبیل به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان علی دایی موفق شدند تیم پیشین سرمربی خود را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهند.

علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای هر نیمه از این دیدار یک ترکیب متفاوت را به میدان فرستاد که در هر نیمه سه بار موفق به باز کردن دروازه تیم سایپا شدند.

گلهای تیم کشورمان را در نیمه اول محسن خلیلی در دقایق 15 و 45 و غلامرضا رضایی در دقیقه 20 به ثمر رساند. در نیمه دوم هم غلامرضا عنایتی در دقیقه 68 ، ستار زارع در دقیقه 75 و هادی اصغری در دقیقه 80 برای تیم ملی فوتبال کشورمان گلزنی کردند تا این تیم قبل از دیدار با زامبیا یک تمرین خوب برای گلزنی را پشت سربگذارد.

تیم ملی فوتبال روز یکشنبه هفته پیش رو در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال زامبیا خواهد بود و روز 13 خردادماه در همین ورزشگاه و در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی میزبان تیم ملی فوتبال امارات خواهد بود.

افتتاح ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی در اردبیل

شکست سنگین تیم دایی از تیم ملی

ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی عصر روز جمعه با حضور پرویز داودی معاون اول رئیس جمهور و محمد علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی افتتاح شد.

در ادامه افتتاح و تکمیل اماکن ورزشی و همزمان با سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، ورزشگاه بزرگ 20 هزار نفری دایی با حضور پرویز داودی معاون اول رئیس جمهور و محمدعلی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی افتتاح شد.

براساس این گزارش، کارساخت این ورزشگاه از سال 1371 توسط وزارت مسکن و شهرسازی آغاز شد و همزمان با روی کارآمدن دولت عدالت محور نهم شتاب دوچندانی گرفت و با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

این ورزشگاه در زمینی به مساحت 42 هکتار احداث شده و مساحت کاسه استادیوم 34 هزار مترمربع است. مساحت پارکینگ ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی 7 هزار مترمربع بوده و دارای پیست تارتان استاندراد، چمن مصنوعی استاندارد، جایگاه سقف ویژه و جایگاه خبرنگاران و 20 هزار صندلی برای تماشاگران است.

ظرفیت ورزشگاه قابلیت افزایش تا سقف 30 هزار تماشاگر را دارد و کلیه امکانات آن نظیر رختکن تیم ها، رختکن داوران، سیستم روشنایی و سیستم صوتی مطابق با آخرین استانداردهای روز جهان احداث شده است.

رضایی نیامد، واعظی مصدوم شد

رضایی: انتخاب اصلی ام پارماست

به دلیل مصدومیت واعظی و غیبت نامشخص رحمان رضایی محمد نصرتی و رحمان احمدی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند.

به نقل از ایسنا، پس از آن كه رحمان رضایی به دلایل نامشخص در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران حاضر نشد، علی دایی محمد نصرتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس را به جای رضایی به اردوی تیم ملی فراخواند.

همچنین پس از مصدومیت مهدی واعظی در تمرینات اخیر تیم ملی بنا به نظر كادرفنی رحمان احمدی دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا به تیم ملی دعوت شد. فردا عصر (یكشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی زامبیا خواهد رفت. با توجه به تغییر برنامه تیم ملی ملی‌پوشان ایران صبح ششم خرداد یك جلسه ریكاوری انجام خواهند داد و از یك روز بعد تمرینات تیم ملی برای دیدار برابر امارات در دو نوبت برگزار خواهد شد.