تبیان، دستیار زندگی
آن زمانی كه قوم عیسی(علیه‌السلام) علیرغم تلاش این پیامبرخدا مبنی بر دعوت به یگانه پرستی، بنا بر تبعیت از هواهای نفسانی خود وی را پسر خدا خواندند، نطفه انحرافی عظیم در ایمان مردمان این قوم بسته شد و هنوز پس از گذشت بیش از 2000 سال تبعات آن انحراف به مثابه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توهین به پیامبر (ص) نتیجه ی ...

محمد(ص)

آن زمانی كه قوم عیسی(علیه‌السلام) علیرغم تلاش این پیامبرخدا مبنی بر دعوت به یگانه پرستی، بنا بر تبعیت از هواهای نفسانی خود وی را پسر خدا خواندند، نطفه انحرافی عظیم در ایمان مردمان این قوم بسته شد و هنوز پس از گذشت بیش از 2000 سال تبعات آن انحراف به مثابه نیرویی شیطانی، با هر حق وحقیقتی به مبارزه برمی خیزد.

خداوند حضرت عیسی علی نبینا و آله و علیه السلام را امر فرمود تا بندگان را به یكتاپرستی دعوت كرده و از شرك برحذر دارد. اما كوردلان و منحرفین آنرا نشنیده گرفته و هر آنطور كه خواستند كتاب خدا را تفسیر كرده و سرآغاز تحریفی بزرگ را در كتاب خداوند سبحان ایجاد كردند.

پس از آن كه پیامبر اسلام محمد مصطفی صلی الله علیه و آله آخرین پیامبر خدا آمد تا با آوردن اسلام دین و ایمان مردم را كامل كرده و "توحید" را به نحو اكمل آن به عالم عرضه فرماید، در مورد انحراف این قوم نیز آیاتی را كه به صراحت ازچگونگی مبعوث شدن حضرت عیسی(س) و بندگی وی است از طرف خداوند بیان فرمودند.(آیات 16 تا 40 سوره مریم)

اما قوم منحرف كه از انجیل و تورات كتابی همسان با تمایلات نفسانی خود ساخته اند، همچنان عیسی را خداوند پسر! و خداوند سبحان را خداوند پدر! می‌خوانند.مسلم است كه چنین اعتقادات پوچ و بی محتوایی در مقابل حقیقت محض رنگ می‌بازد و موضع می‌گیرد.

امروز فرزندان همان ابلهان بدون كوچكترین دركی از "ایمان"، خود را معتقد به مسیح و موسی می‌خوانند و در مقابل به آخرین پیامبر خدا محمد مصطفی(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) هتك و توهین روا می‌دارند. توهین‌های مكرر جماعت جاهل غربی نسبت به ساحت مقدس حضرت ختم المرسلین(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) ریشه در انحراف وتحریف اساسی و بنیادی است كه پدران آنها در انجیل و تورات در مورد ایمان به خداوند یكتا ایجاد كرده و برای انسان‌شان خدایی قائل شدند.

مصطفی بخشی 

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.