تبیان، دستیار زندگی
از میان ورزش های راکتی پینگ پنگ با توجه به ویژگی های خاصش علاقه مندان زیادی را در جهان .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی کتب ورزشی (5)

آموزش مقدماتی و پیشرفته پینگ پنگ

پینگ پنگ ورزشی ظریف با مهارت های بالا

از میان ورزش های راکتی پینگ پنگ با توجه به ویژگی های خاصش علاقه مندان زیادی را در جهان به خود اختصاص داده است.

نیاز به فضای کوچک و امکانات محدود در این رشته دلیلی بر گسترش روز افزون آن می باشد، از 7 تا 70 سالگی ، حتی بیشتر نیز می توان هم در بخش تفریحی ، هم در بخش قهرمانی به آن پرداخت و هم اکنون در سطح جهان مسابقات رسمی زیادی در گروه های سنی مختلف (نونهالان ، ....، پیشکسوتان) انجام می شود.

پینگ پنگ ورزشی انفرادی و بی نظیر می باشد که در سطوح قهرمانی به توانایی های بالا و دقیق تکنیکی ، ظرفیت خوب تکنیکی ، ظرفیت خوب هوازی ، توان بی هوازی ، عمل و عکس المعل های سریع ، قدرت ، سرعت ، هماهنگی و چابکی نیازمند است .

کتاب نام برده شده  برای تمام سطوح از مبتدی تا پیشرفته مفید می باشد و به کسانی که آرزوی قهرمانی در این رشته را دارند یا به خاطر تفریح و سرگرمی بازی می کنند ، در استفاده از اکثر توانایی هایشان کمک می کند .

این کتاب شامل بخش های مختلف و متنوعی از جمله تجهیزات ورزشی پینگ پنگ ، راکت گیری وکنترل راکت ، تمرینات جسمی و ذهنی ، سرویس های پیشرفته ، شرکت در مسابقه  و ...... است .

این کتاب در 3000 نسخه به چاپ رسیده و قیمت آن چهار هزار تومان است .

مهدی آرمندنیا (گیوه چی ) و ژیلا سروش تالیف و  ترجمه این کتاب را برعهده داشته اند و انتشارات بامداد کتاب ،  این کتاب را برای شما ورزش دوستان چاپ کرده است.

خواندن این کتاب برای علاقه مندان به این رشته جهت بیشتر شدن اطلاعات آنها توصیه می شود .

معرفی کتب ورزشی (4)