تبیان، دستیار زندگی
     روزهای پنج شنبه و جمعه غرفه های تبیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند . از جمله بازدیدكنندگان سالن مهر و ماه ، معاون بین الملل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان بود كه ضمن آشنائی بیشتر با موسسه و د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در هفدهمین نمایشگاه كتاب

روزهای پنج شنبه و جمعه غرفه های تبیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند . از جمله بازدیدكنندگان سالن مهر و ماه ، معاون بین الملل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان بود كه ضمن آشنائی بیشتر با موسسه و دستاوردهای آن ، برای همكاری با موسسه تبیان پس از پایان نمایشگاه اعلام آمادگی نمودند.

تالار مهر و ماه در نمایشگاه

به مناسبت زادروز پیامبر اكرم (ص) و امام صادق (ع) كه مصادف شد با هفدهمین نمایشگاه بین المللی كتاب برنامه هایی با مضمون " میلاد نور " در نظر گرفته شد و سالنی هم به نام " تالار مهر و ماه " به این برنامه ها اختصاص یافت .

تالار مهر و ماه در سالن26C نمایشگاه ی از كتاب ها و متونی اعم از آیات و روایات و اشعار و سخنان اندیشمندان در ارتباط با شخصیت و زندگی پیامبر اكرم ( ص) و امام صادق (ع) است.

بخش دیگری از برنامه های این سالن مربوط به نمایش سایت های اینترنتی در رابطه با پیامبر اكرم است كه موسسه اطلاع رسانی و فرهنگی

تبیان عهده دار این كار است و بازدید كنندگان می توانند برای ملاحظه سایتهای مرتبط به این غرفه مراجعه نمایند.

مسابقه ای هم تحت عنوان « میلاد رحمت » همه روزه در دو سطح كودك و نوجوان برگزار می شود و به68 نفر از برگزیدگان جایزه اعطا می شود.