تبیان، دستیار زندگی
غرفه های سه گانه موسسه تبیان در اولین روز فعالیت هفدهمین نمایشگاه بین المللی كتاب با استقبال خوب بازدیدكنندگان مواجه شد . در طبقه سوم سالن میلاد : محصولات نرم افزاری جدید در كنار سایر محصولات موسسه نمایش داده شده و با20% تخ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در نمایشگاه هفدهم

غرفه های سه گانه موسسه تبیان در اولین روز فعالیت هفدهمین نمایشگاه بین المللی كتاب با استقبال خوب بازدیدكنندگان مواجه شد .

در طبقه سوم سالن میلاد : محصولات نرم افزاری جدید در كنار سایر محصولات موسسه نمایش داده شده و با20% تخفیف ویژه نمایشگاه در اختیار علاقمندان قرار گرفت . از جمله نرم افزارهای جدید می توان به اطلس باستان ، دیكشنری كودكان ، اصول عقاید اشاره كرد.

در سالن26c غرفه تبیان بازدیدكنندگان با سایت تبیان و كتابخانه الكترونیكی آن كه شامل متن كامل حدود5000 جلد كتاب می باشد و همچنین بخشهای اسلامی و معارف اهل بیت (ع) آشنا شده و ضمن بازدید از نرم افزارهای تولیدی موسسه در زمینه اهل بیت (ع) از فعالیتهای تبیان در این عرصه تقدیر نمودند .

همچنین ریاست محترم سازمان تبلیغات ضمن بازدید از غرفه ها با حضور در غرفه تبیان ضمن معرفی دستاوردهای موسسه تبیان به هیئت همراه ، مسئولین غرفه را مورد تفقد قرار دادند .

غرفه طبقه دوم سالن مبنا در بخش بازار جهانی كتاب نیز شاهد حضور بازدیدكنندگان متخصص بود و مدیران برخی شركتهای انتشاراتی كه در خارج از كشور فعالیت می كنند ضمن حضور در غرفه ، مذاكراتی را با مسئولیت غرفه انجام دادند.