تبیان، دستیار زندگی
ماه 1383 یادبودهای مردم برای «گل آقا» كتاب می شود مجموعه یادداشت های برگزیده مردم در دفتر یادبود گل آقا كه از طرف معاونت امور مطبوعاتی تبلیغات در محل غرفه گل آقا تعبیه شده، به شكل كتاب منتشر خواهد شد. به گزارش ستاد خبری نما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری16 اردیبهشت ماه 1383

یادبودهای مردم برای «گل آقا» كتاب می شود

مجموعه یادداشت های برگزیده مردم در دفتر یادبود گل آقا كه از طرف معاونت امور مطبوعاتی تبلیغات در محل غرفه گل آقا تعبیه شده، به شكل كتاب منتشر خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه مطبوعات،« سید محمد صحفی» معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با اعلام این مطلب افزود:  علاقه مندان به شخصیت فرهنگی، ادبیمرحوم كیومرث صابری « گل آقا» می توانند با مراجعه به غرفه گل آقا كه در سالن ۳۵ نمایشگاه مطبوعات دایرشده است، نظرات خود را در دفتر یادبود گل آقا به یادگار بنویسند تا بعد از پایان نمایشگاه یابودهای برگزیده ، منتشر شود.

همچنین معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد یازدهمین نمایشگاه مطبوعات از طرف جامعه مطبوعاتی كشور مجلس ترحیم مرحوم صابری را در مسجد حضرت ابراهیم(ع) واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می كند.

در این مراسم كه ساعت 30/15 الی ۱۷ پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می شود جمعی از مدیران فرهنگی كشور و هنرمندان و نویسندگان و اهالی مطبوعات شركت خواهند كرد.