تبیان، دستیار زندگی
بازی مسیر شکارچی (١)
بازی مسیر شکارچی (١)
بازی مسیر شکارچی (١)
با حرکت های عمودی و افقی مسیر بسته ای رسم کنید که شامل تمام اعداد موجود در جدول باشد ولی شامل هیچ دو عدد تکراری نباشد. به بیان دیگر مسیر بسته ای رسم کنید که فقط شامل یکی از تمام اعداد باشد. ...
بازی جمع و ریاضی(٣)
بازی جمع و ریاضی(٣)
بازی جمع و ریاضی(٣)
مانند مثال اعداد بعضی از مربع ها را با اضافه کردن یک رقم در سمت چپ یا راست رقم موجود در آن خانه، به یک عدد دورقمی تبدیل کنید طوری که مجموع اعداد هر سطر و هر ستون برابر 100 شود. ...
بازی جمع و ریاضی(٢)
بازی جمع و ریاضی(٢)
بازی جمع و ریاضی(٢)
مانند مثال اعداد بعضی از مربع ها را با اضافه کردن یک رقم در سمت چپ یا راست رقم موجود در آن خانه، به یک عدد دورقمی تبدیل کنید طوری که مجموع اعداد هر سطر و هر ستون برابر 100 شود. ...
بازی جمع و ریاضی(١)
بازی جمع و ریاضی(١)
بازی جمع و ریاضی(١)
مانند مثال اعداد بعضی از مربع ها را با اضافه کردن یک رقم در سمت چپ یا راست رقم موجود در آن خانه، به یک عدد دورقمی تبدیل کنید طوری که مجموع اعداد هر سطر و هر ستون برابر 100 شود . ...
بازی ماز یک چهارم(٣)
بازی ماز یک چهارم(٣)
بازی ماز یک چهارم(٣)
از S شروع کنید و با حرکت های عمودی و افقی به F بروید به شرطی که فقط از یک خانه از چهارخانه تمام ناحیه های L شکل عبور کنید. همچنین مسیر شما نباید از یک خانه بیشتر از یک بار عبور کند. ...
بازی ماز یک چهارم(٢)
بازی ماز یک چهارم(٢)
بازی ماز یک چهارم(٢)
از S شروع کنید و با حرکت های عمودی و افقی به F بروید به شرطی که فقط از یک خانه از چهارخانه تمام ناحیه های L شکل عبور کنید. همچنین مسیر شما نباید از یک خانه بیشتر از یک بار عبور کند. ...
بازی ماز یک چهارم(١)
بازی ماز یک چهارم(١)
بازی ماز یک چهارم(١)
از S شروع کنید و با حرکت های عمودی و افقی به F بروید به شرطی که فقط از یک خانه از چهارخانه تمام ناحیه های L شکل عبور کنید. همچنین مسیر شما نباید از یک خانه بیشتر از یک بار عبور کند. ...
بازی ماز  12121(٣)
بازی ماز 12121(٣)
بازی ماز 12121(٣)
از S شروع به حرکت کنید و با پرش های عمودی و افقی به F برسید. طول اولین پرش 1 و طول دومین پرش 2 و طول سومین پرش 1 و چهارمین 2 و به همین ترتیب باید باشد. ...
بازی ماز  12121(٢)
بازی ماز 12121(٢)
بازی ماز 12121(٢)
مسیر خود را نباید قطع کنید همچنین نباید در خانه هایی که علامت X دارند فرود بیایید ولی در تمام خانه هایی که دارای نقطه ی قرمز هستند باید فرود بیایید. ...
بازی ماز  12121(١)
بازی ماز 12121(١)
بازی ماز 12121(١)
از S شروع به حرکت کنید و با پرش های عمودی و افقی به F برسید. طول اولین پرش 1 و طول دومین پرش 2 و طول سومین پرش 1 و چهارمین 2 و به همین ترتیب باید باشد. ...
بازی ضرب های 2رقمی(٣)
بازی ضرب های 2رقمی(٣)
بازی ضرب های 2رقمی(٣)
در هر دایره یک عدد طبیعی 1رقمی یا 2رقمی و در هر مربع یک عدد 1رقمی قرار دهید به شرطی که عدد 2 رقمی که توسط دو مربع کنارهم تشکیل شده است، برابر حاصل ضرب دایره های متصل به آن ها باشد. ...
بازی ضرب های 2رقمی(٢)
بازی ضرب های 2رقمی(٢)
بازی ضرب های 2رقمی(٢)
در هر دایره یک عدد طبیعی 1رقمی یا 2رقمی و در هر مربع یک عدد 1رقمی قرار دهید به شرطی که عدد 2 رقمی که توسط دو مربع کنارهم تشکیل شده است، برابر حاصل ضرب دایره های متصل به آن ها باشد. ...