تبیان، دستیار زندگی
ممكن است تواناییهای گرافیكی شما كم باشد اما با Frontpage گزینه‌های بسیاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. كافی است به دنبال تصاویر موجود در Frontpage بگردید. این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه یك Clip art پیدا و درج كنیم؟

ممكن است تواناییهای گرافیكی شما كم باشد اما با Frontpage گزینه‌های بسیاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. كافی است به دنبال تصاویر موجود در Frontpage بگردید. این تصاویر ClipArt نامیده می‌شوند). می‌توانید تصاویر تجاری و صنعتی و همچنین تصاویر مربوط به پروژه‌های شخصی مانند تصاویر ورزشی و تصاویر مربوط به موقعیتهای خاص را بیابید.

برای صرفه جویی در زمان شما، این تصاویر شامل تصاویر خاص Web مانند آگهی‌ها، دكمه‌ها و پس زمینه‌ها نیز هستند.

انتخاب مكان

چگونه یك Clip art پیدا و درج كنیم؟

یك صفحه ایجاد یا باز كنید. روی صفحه كلیك كنید تا نشانگر ماوس را جایی كه می‌خواهید تصویر در آن نمایان شود قرار دهید.

گزینه Clip Art را انتخاب كنید

چگونه یك Clip art پیدا و درج كنیم؟

از منوی Insert ، گزینه Picture و بعد گزینه Clip Art را انتخاب كنید. Gallery Clip Art باز می‌شود.

فهرست كردن كلیپ‌ها

چگونه یك Clip art پیدا و درج كنیم؟

اولین باری كه سعی می‌كنید یك Clip Art را به صفحه اضافه كنید Frontpage از شما می‌پرسد كه آیا می‌خواهید تمامی تصاویر گرافیكی و چند رسانه‌ای درایو خود را فهرست كنید یا نه. اگر می‌خواهید این كار هم اكنون انجام گیرد، روی Now كلیك كنید و اگر می‌خواهید از این مرحله بگذرید، روی Later كلیك كنید. اگر می‌خواهید آیتم‌هایی را به Clip Organizer اضافه كنید، می‌توانید بعداً این گزینه را انتخاب كنید.

جستجو به دنبال یك Clip

چگونه یك Clip art پیدا و درج كنیم؟

كادر وظیفهInsert Clip Art باز می‌شود. در قسمت Search text یكی ، دو كلمه را برای بیان و توصیف خصوصیات Clip مورد نظر خود تایپ كنید. و كلید Enter را فشار داده و یا بر روی Search كلیك كنید تا كار جستجو برای یافتن یك Clip كه با معیارهای شما همخوانی دارد آغاز شود.

باز بینی اولیه یك تصویر

چگونه یك Clip art پیدا و درج كنیم؟

پس از یك جستجوی موفق، كادر وظیفه Insert Clip Art تصویری مرتبط با آنچه شما در جستجوی آن بودید را نشان می‌دهد. ممكن است دیدن برخی از تصاویر به خاطر كوچكی نمایش داده شدن آن كمی مشكل باشد برای بهتر دیدن یك تصویر، نشانگر ماوس را بر روی آن قرار دهید اما كلیك نكنید. هنگامی كه یك فلش در كنار تصویر نمایان شد روی آن كلیك كرده و گزینه Preview/Properties را از منویی كه پدیدار می‌شود انتخاب كنید. تصویر بزرگتری همراه با اطلاعاتی راجع به آن پدیدار می‌شود.

درج كردن تصویر

چگونه یك Clip art پیدا و درج كنیم؟

برای درج كردن تصویر در صفحه فقط كافی است تا روی تصویری كه می‌خواهید كلیك كنید.

* توجه*

جستجوی Online

برای راه اندازی مرورگر شبكه خود و دیدن تصاویر ClipArt بیشتر و انتخاب از شبكه Microsoft روی گزینه Clips online كه در كادر وظیفه Insert Clip Art قرار دارد كلیك كنید.( خاطر نشان می‌شود كه ممكن است مجبور شوید در ابتدا به شبكه اینترنت متصل شوید).

پیدا كردن تصاویر متحرك و فایل‌های صوتی

می‌توانید با كلیك كردن بر روی قسمت Clip Organizer در قسمت پایین كادر وظیفه Insert Clip Art به مجموعه‌ای از تصاویر كه در پوشه‌های گوناگونی تقسیم شده‌اند دسترسی پیدا كنید. قسمت Clip Organizer حتی حاوی تصاویر متحرك شبكه نیز هست. قسمت‌های Office Collections ، Web Elements و Animation را نگاه كنید). می‌توانید این تصاویر متحرك را باز‌بینی كرده و همانطور كه در مراحل 5 و 6 توضیح داده شد آنها را به صفحه خود اضافه كنید