تبیان، دستیار زندگی
برای شروع به كار با تصاویر، یك فایل را از هارد یا شبكه وارد كنید. از آنجایی كه اكثر مرورگرهای وب از تصاویر GIF و JPEG پشتیبانی می‌كنند، Frontpage بصورت خودكار، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه یك تصویر را وارد كنیم؟

برای شروع به كار با تصاویر، یك فایل را از هارد یا شبكه وارد كنید. از آنجایی كه اكثر مرورگرهای وب از تصاویر GIF و JPEG پشتیبانی می‌كنند، Frontpage بصورت خودكار، فرمت‌های رایجی مانند BMP و PCX را به این فرمت‌ها تبدیل می‌كند.

انتخاب محل درج

 چگونه یك تصویر را وارد كنیم؟

صفحه‌ای از Web را كه می‌خواهید تصویر گرافیكی وارد شده را در آن قرار دهید باز یا ایجاد كنید. روی صفحه كلیك كنید تا نشانگر ماوس را جایی كه می‌خواهید تصویر در آن نمایان شود قرار دهید.

انتخاب یك تصویر از كامپیوتر خودتان

برای درج فایلی كه روی هارد شما قرار دارد روی دكمه Insert Picture From File كه روی نوار ابزار Standard قرار دارد كلیك كنید.كادر محاوره‌ای Picture باز می‌‌شود.

پیدا كردن فایل تصویر

 چگونه یك تصویر را وارد كنیم؟

از منوی Look-in برای انتخاب پوشه‌ای از هارد یا شبكه استفاده كنید.

انتخاب فایل تصویر

 چگونه یك تصویر را وارد كنیم؟

برای انتخاب یك فایل تصویر روی آن كلیك كنید. اگر بیشتر از یك تصویر را برای وارد كردن انتخاب كرده باشید تصاویر روی صفحه یكی پس از دیگری قرار خواهند گرفت. برای انتخاب تصاویر تكی متعدد دكمه Ctrl را فشار داده و نگه دارید و در همان حال روی فایل‌های تصویری كه می‌خواهید آنها را وارد كنید كلیك نمایید.

انتخاب تمام تصاویر یك پوشه

 چگونه یك تصویر را وارد كنیم؟

برای انتخاب تمام تصاویر موجود در یك پوشه، كلید Shift را فشار داده و نگه دارید و روی اولین فایل تصویری كلیك كنید. همان طور كه كلید Shift را نگه داشته‌اید روی آخرین فایل تصویری موجود در پوشه نیز كلیك كنید.تمام فایلهای تصویری بین دو فایلی كه روی آنها كلیك كرده‌اید انتخاب می‌شوند.

تصاویر را درج كنید

 چگونه یك تصویر را وارد كنیم؟

پس از انتخاب تصویر یا مجموعه‌ای از تصاویر روی دكمه Insert كلیك كنید. تصویر یا تصاویر در همان مكانی كه در مرحله اول انتخاب كردید بر روی صفحه نمایان می‌شوند.

* توجه*

Paste و Copy

با كپی كردن یك تصویر از یك برنامه ویندوزی دیگر(انتخاب تصویر و فشار دكمه‌های Ctrl + C) و چسباندن آن به Frontpage (با فشار دكمه Ctrl + V) نیز می‌توانید آن را به صفحه اضافه كنید.